Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Det er nå en uke siden fødsel med førstemann. Men jeg blør fortsatt mye..Bruker de store goodnight bindene men blør fortsatt gjennom (er bare så vidt jeg blør igjennom) Skal man blø så mye? Anonymous poster hash: 2e5ed...414
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Jepp. Blødde sånn i 3 måneder. Anonymous poster hash: cbbeb...7f6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Helt vanlig. Og så kan det begynne å minke litt, før du plutselig blør masse igjen. Jeg blødde sånn i 8 uker etter hvert barn. Anonymous poster hash: 3fc7e...e3d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Helt vanlig. Og så kan det begynne å minke litt, før du plutselig blør masse igjen. Jeg blødde sånn i 8 uker etter hvert barn. Anonymous poster hash: 3fc7e...e3d Oki! Var derfor jeg ble litt bekymret for det hadde minket masse her for så og fosse ut igjen xD Anonymous poster hash: 2e5ed...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå