Gå til innhold

Hjelp,omgangssyke i hus :-o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ille nok det,eldstemann har kasta opp på både dyne,pute og resten av senga og mannen ligger foran toalettskåla. Men nå er jeg redd for at lille på 4 uker skal få det. Hva gjør jeg i tilfelle da?

Anonymous poster hash: d5473...802

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du ihvertfall være veldig obs på dehydrering. Ammer du? I så fall la baby spise/drikke så mye som mulig. Uff, ikke ålreit med sånne tider... Siden far også er sjuk må vel du hjelpe størstemann? For desinfisering må du bruke klorin. Antibac hjelper ikke. Lykke til!

Anonymous poster hash: 807ba...39e

Skrevet

her i huset er vi nettopp ferdige, verste uka på lenge!!

Men tror ikke babyen din får det om du ammer.

Husk og klor dørhåndtak, og toalettet ofte, og håndtaket på springen.

Nesten ingen som husker på det.

Skrevet

Jeg ammer ja :) Håper baby slipper unna. Har helt angst for at hun skal få det.

Håper dette går fort unna og at jeg også slipper å få det. Ser ikke hvordan jeg skal klare å amme mens jeg sitte på toalettet med bøtta foran meg :-/ Men alt går vel når man først må. Og hva med melkeproduksjonen? Nei,må ikke ta sorgene på forskudd her ;) Kjenner bare at jeg er litt fortvila nå :-/

Hi

Anonymous poster hash: d5473...802

Skrevet

Føler med deg, jeg har omgangssyke, begge barna er veldig friske og raske (og krangler mye...) og gubben er ute og reiser. Herlig!

Når det er sagt, så hadde vi det mens ygstemann var relativt nyfødt. Alle fikk det da, utenom han. Tror det var fordi jeg ammet.

Skrevet

du klarer fint og amme, mannen komme løpende med babyen til deg, og henter den når den har sugd ferdig :)

Slik gjor vi det her i huset.

Jeg gikk ned 5 kg på 1 dag med spying.

Men har rikelig med melk enda, men jeg tror jeg har unormalt mye og da :)

Håper du slipper og bli smitta !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...