Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 jeg bare hater det! etter graviditeten med 1.mann for 5 år siden, har det bare vært æsj der.. de kommer og går som de vil mer eller mindre. er ikke alltid det gjør vondt, men ubehagelig. var hos legen for tja, 4 uker siden spm sa at det var hemoroider. men tok ingen videre sjekk opp i der. leser på nett nå om hvis man er plaget i lengere tid etc må man ta flere undersøkelser for å utelukke kreft..nå fikk jeg ihvertfall noia og dødsangst. . hva har dere gjort? kommer det ofte tilbake hos dere og? Anonymous poster hash: 91f10...544
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Wææh, no fikk jeg også noia! Har det likt jeg også.. Anonymous poster hash: 7f10e...4d4
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 men jeg tenker, må jo være litt hormonforstyrret. fikk sistemann sep12, var seff plaget med hemoroider da og-og under amming. men jeg er så dritt leoi. jeg tenker at det er jo vanlig 1/3 har. alle de har jo ikke kreft, men allikevel. hater å google. . Anonymous poster hash: 5b2a8...8ce
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 hi Anonymous poster hash: 5b2a8...8ce
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Er plaga jeg og. Aldri hatt det før fødsel med førstemann for 3 år siden. Her har det vært av og på og egentlig aldri vondt, bare ubehagelig og vanskelig å gå på do. Har selvmedisinert meg med både stikkpiller og krem flere runder. Nå når jeg ble gravid igjen, er jeg skikkelig plaga og blir ikke kvitt dem. Går konstant å drikker laktulose for å ikke bli for hard i magen. Legen min sa for 3 år siden at det kunne ta LANG tid å bli kvitt dem... Tror ikke du skal bekymre deg for kreft, skylder på fødsel og graviditet her i gården. MEN dersom de ikke forsvinner når jeg er ferdig med amming med nr 2, så vet jeg ikke hva jeg gjør:-( Anonymous poster hash: f7d6e...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå