Gå til innhold

Sliter med søvn 8 måneder.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter stor pris på tilbakemeldinger. Min lille legger seg fint om kvelden, men våkner gjerne etter rundt to timer. Da er det skriking helt til jeg tar henne opp. Hun har mest sannsynlig ikke vondt noen steder for med engang hun blir plukket opp pludrer hun fornøyd. Hun sovner fort igjen i armene mine, men med en gang jeg legger henne ned i sengen er det skriking. Så sitter med henne i armene mine helt til jeg legger meg, hvertfall et par timer, og da sovner hun ( vel og merke i vår seng). Prøver jeg å legge henne ned i sin seng blir det full krise og ny skriketokt. Jeg er i utgangspunktet imot såkalt skrikekurer, men må si jeg er fristet. Det blir jo ikke noe kveld her, og får ikke gjort noe annet enn å ha henne i armene mine. Jeg har forsøkt en stund å legge ned og ta opp, men hun virker fast bestemt på å ikke ligge i sengen sin. Har sikkert holdt på en timestid med skrik og opp og ned i sengen. Hva er riktig å gjøre? Skal jeg tenke at hun trenger nærhet og at dette bare er en periode? Eller burde jeg lære henne at hun må ligge i egen seng? Og i tilfelle hvordan gjør jeg det? De gangene jeg har forsøkt å la henne ligge litt , sitter jeg hele tiden ved siden av sengen. Noen gode ideer ?

Anonymous poster hash: 85fbe...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det også slik. Ingenting hjalp og jeg klarte virkelig ikke skrikekurer! Men det ble bedre, etterhvert! Håper det er noen trøst! Kjøpte etterhvert ny seng til minsten og da var det mye kjekkere og lettere å sove. Tror han var redd for å være stengt inne i sprinkelsenga.

Anonymous poster hash: bb978...93e
Skrevet

Takk for svar og den fine linken:)

Anonymous poster hash: 85fbe...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...