Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Kan dere fortelle meg om dette er fyfy? Går snusen over i morsmelken? Anonymous poster hash: bfe46...ed3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Det er vistnok fyfy, dessverre!Om du absolutt "må" snuse, "anbefales" det å gjøres rett etter amming. Lengst mulig tid mellom snus og ny amming.... Håper du klarer å slutte. Hilsen en halvtrist gravid som faktisk savner snus og på en måte vil snuse så fort babyen er ute (off, høres helt grusomt ut når jeg skriver det). Anonymous poster hash: a78f6...87e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Det er vistnok fyfy, dessverre! Om du absolutt "må" snuse, "anbefales" det å gjøres rett etter amming. Lengst mulig tid mellom snus og ny amming.... Håper du klarer å slutte. Hilsen en halvtrist gravid som faktisk savner snus og på en måte vil snuse så fort babyen er ute (off, høres helt grusomt ut når jeg skriver det). Anonymous poster hash: a78f6...87e Jeg er gravid nå, sluttet å snuse dagen jeg fant det ut. Baby kommer med keisersnitt på mandag så har holdt meg uten snus hele svangerskapet, men kjenner jeg snart sprekker!!! (får dårlig samvittighet bare av tanken, hehe) Anonymous poster hash: bfe46...ed3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Hvorfor starte igjen? Hilsen en som selv har vært nikotinslave i 15 år. Anonymous poster hash: 8a56c...bc0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Hvorfor starte igjen? Hilsen en som selv har vært nikotinslave i 15 år. Anonymous poster hash: 8a56c...bc0 Nei si det, det er jo idiotisk å starte igjen, det vet jeg. Men er bare den gode gleden jeg får av snus, det gjør hverdagen enklere og bedre til en hver tid, hehe Anonymous poster hash: bfe46...ed3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Det er vistnok fyfy, dessverre! Om du absolutt "må" snuse, "anbefales" det å gjøres rett etter amming. Lengst mulig tid mellom snus og ny amming.... Håper du klarer å slutte. Hilsen en halvtrist gravid som faktisk savner snus og på en måte vil snuse så fort babyen er ute (off, høres helt grusomt ut når jeg skriver det). Anonymous poster hash: a78f6...87e Jeg er gravid nå, sluttet å snuse dagen jeg fant det ut. Baby kommer med keisersnitt på mandag så har holdt meg uten snus hele svangerskapet, men kjenner jeg snart sprekker!!! (får dårlig samvittighet bare av tanken, hehe) Anonymous poster hash: bfe46...ed3 Takk! Følte meg veldig alene etter jeg skrev første kommentaren. Jeg håper du klarer å la være. Jeg begynte å snuse igjen etter jeg fikk første og angrer helt utrolig! Da hadde jeg muligens sluppet snusdrømmingen nå Anonymous poster hash: a78f6...87e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Gravid og har slutta å snuse. Savner den sååååå jævelig. Anonymous poster hash: e21fb...f19
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Jeg vil gå så langt og si at snus gjør livet bedre, til og med bare å sitte seg ned og se på tv blir kjekkere, tv programmet blir gøyere av å snuse… Anonymous poster hash: bfe46...ed3
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Jeg vil gå så langt og si at snus gjør livet bedre, til og med bare å sitte seg ned og se på tv blir kjekkere, tv programmet blir gøyere av å snuse… Anonymous poster hash: bfe46...ed3 Vet. Jeg har en hang til å være litt i overkant dramatisk. Det var beintøft å slutte, og på dag fire når kjæresten spør hvordan går det sier jeg "jeg skjønner jo at jeg vil overleve dette og at himmelen vil bli blå igjen MEN livet mitt er helt meningsløst nå, ser ikke noe poeng i å stå opp" Så lo vi godt, jeg har da ikke mista humoren selvom jeg er dypt deprimert. Kjæresten snuser fortsatt MEN han har frivillig gått over til smug-snusing. 😂 Anonymous poster hash: e21fb...f19
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Haha. Som om jeg bryr meg!!! LOL 😂😂😂 Anonymous poster hash: e21fb...f19
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Haha. Som om jeg bryr meg!!! LOL Anonymous poster hash: e21fb...f19 Du virket voksen, ja.... Det er udelikat å se kvinner snuse, men det er enda verre å se mødre som snuser. Anonymous poster hash: 59614...bcc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Jeg er/var(?) snuser. Sluttet når jeg ble gravid og for meg var det en like stor selvfølge å holdes meg unna mens jeg ammet. Nå er mini snart 9 mnd og jeg ammer fortsatt. Har lyst på snus hver dag..dessverre. Men jeg kunne ALDRI funnet på å utsette gutten min for det. Hold deg unna!! Lykke til :) Anonymous poster hash: 0ee96...97a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Oi, shit! Nå ble jeg lei meg, off, det er virkelig det jeg tenker på, hvordan andre synes jeg ser ut Det er da virkelig ingen som ser bra ut når de snuser, haha Anonymous poster hash: bfe46...ed3
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Jeg er/var(?) snuser. Sluttet når jeg ble gravid og for meg var det en like stor selvfølge å holdes meg unna mens jeg ammet. Nå er mini snart 9 mnd og jeg ammer fortsatt. Har lyst på snus hver dag..dessverre. Men jeg kunne ALDRI funnet på å utsette gutten min for det. Hold deg unna!! Lykke til :) Anonymous poster hash: 0ee96...97a Så flink du er Tror nok jeg skal klare å holde meg unna, det er bare såååååååå fælt!!!! Anonymous poster hash: bfe46...ed3
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Dere dauer ikke av å slutte, og så sparer dere masse penger dere kan bruke på ungen. Anonymous poster hash: 79b99...90c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #17 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Haha. Som om jeg bryr meg!!! LOL Anonymous poster hash: e21fb...f19 Du virket voksen, ja.... Det er udelikat å se kvinner snuse, men det er enda verre å se mødre som snuser. Anonymous poster hash: 59614...bcc Udelikat med menn som snuser også. Verst av alt er løssnus. Hi: Vil du virkelig starte igjen når du har klart å slutte? Jeg er sjeleglad for at jeg klarte å slutte med røyk og føler meg rett og slett fri uten. Anonymous poster hash: 574e1...6c6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #18 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Haha. Som om jeg bryr meg!!! LOL Anonymous poster hash: e21fb...f19 Du virket voksen, ja.... Det er udelikat å se kvinner snuse, men det er enda verre å se mødre som snuser. Anonymous poster hash: 59614...bcc Udelikat med menn som snuser også. Verst av alt er løssnus. Hi: Vil du virkelig starte igjen når du har klart å slutte? Jeg er sjeleglad for at jeg klarte å slutte med røyk og føler meg rett og slett fri uten. Anonymous poster hash: 574e1...6c6 Enig i at det er like udelikat med menn som snuser, det var bare kvinner som ble nevnt, så jeg tenkte ikke på å dra inn menn. Og fedre er enda verre, om vi skal være så nøye på det Anonymous poster hash: 59614...bcc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #19 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Haha. Som om jeg bryr meg!!! LOL Anonymous poster hash: e21fb...f19 Du virket voksen, ja.... Det er udelikat å se kvinner snuse, men det er enda verre å se mødre som snuser. Anonymous poster hash: 59614...bcc Voksen eller ei. Hva ønsker du å oppnå med en slik kommentar? Tror jeg vil si. Å det visste jeg ikke, takk for at du sa i fra da skal jeg slutte med en gang. ;-) Eneste gode argument som virker på meg er at det er dyrt. Fin lørdag til deg. 😊 Anonymous poster hash: e21fb...f19
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #20 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Haha. Som om jeg bryr meg!!! LOL Anonymous poster hash: e21fb...f19 Du virket voksen, ja.... Det er udelikat å se kvinner snuse, men det er enda verre å se mødre som snuser. Anonymous poster hash: 59614...bcc Voksen eller ei. Hva ønsker du å oppnå med en slik kommentar? Tror jeg vil si. Å det visste jeg ikke, takk for at du sa i fra da skal jeg slutte med en gang. ;-) Eneste gode argument som virker på meg er at det er dyrt. Fin lørdag til deg. Anonymous poster hash: e21fb...f19 Et av argumentene er at det er dyrt, derfor vil jeg også holde meg unna. Men alt er så kjedelig uten snus høres kanskje helt teit ut, men ting blir bare bedre med snus… Nei, jeg skal holde meg unna i starten hverfall så får vi se videre, jeg kommer sikkert til å holde på sånn frem og tilbake så ender det med at jeg aldri begynner igjen, får håpe det. Kanskje jeg skal ha sex når jeg vil ha snus i stedet, da blir nok mannen utslitt, hihi Anonymous poster hash: bfe46...ed3
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #21 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Haha. Som om jeg bryr meg!!! LOL Anonymous poster hash: e21fb...f19 Du virket voksen, ja.... Det er udelikat å se kvinner snuse, men det er enda verre å se mødre som snuser. Anonymous poster hash: 59614...bcc Voksen eller ei. Hva ønsker du å oppnå med en slik kommentar?Tror jeg vil si. Å det visste jeg ikke, takk for at du sa i fra da skal jeg slutte med en gang. ;-) Eneste gode argument som virker på meg er at det er dyrt. Fin lørdag til deg. Anonymous poster hash: e21fb...f19 Et av argumentene er at det er dyrt, derfor vil jeg også holde meg unna. Men alt er så kjedelig uten snus høres kanskje helt teit ut, men ting blir bare bedre med snus… Nei, jeg skal holde meg unna i starten hverfall så får vi se videre, jeg kommer sikkert til å holde på sånn frem og tilbake så ender det med at jeg aldri begynner igjen, får håpe det. Kanskje jeg skal ha sex når jeg vil ha snus i stedet, da blir nok mannen utslitt, hihi Anonymous poster hash: bfe46...ed3 Hva gjør du hvis mannen er borte når du får lyst på snus?? Kniiiis. Anonymous poster hash: e21fb...f19
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #22 Skrevet 23. november 2013 Damer som snuser er noe av det mest udelikate jeg ser. Anonymous poster hash: cbabc...084 Haha. Som om jeg bryr meg!!! LOL Anonymous poster hash: e21fb...f19 Du virket voksen, ja.... Det er udelikat å se kvinner snuse, men det er enda verre å se mødre som snuser. Anonymous poster hash: 59614...bcc Voksen eller ei. Hva ønsker du å oppnå med en slik kommentar?Tror jeg vil si. Å det visste jeg ikke, takk for at du sa i fra da skal jeg slutte med en gang. ;-) Eneste gode argument som virker på meg er at det er dyrt. Fin lørdag til deg. Anonymous poster hash: e21fb...f19 Et av argumentene er at det er dyrt, derfor vil jeg også holde meg unna. Men alt er så kjedelig uten snus høres kanskje helt teit ut, men ting blir bare bedre med snus… Nei, jeg skal holde meg unna i starten hverfall så får vi se videre, jeg kommer sikkert til å holde på sånn frem og tilbake så ender det med at jeg aldri begynner igjen, får håpe det. Kanskje jeg skal ha sex når jeg vil ha snus i stedet, da blir nok mannen utslitt, hihi :laugh: Anonymous poster hash: bfe46...ed3 Hva gjør du hvis mannen er borte når du får lyst på snus?? Kniiiis. Anonymous poster hash: e21fb...f19 Haha, nei da oppstår det enda flere problemer da! hehe.. Får vel se om jeg finner meg noe godsaker i nattborskuffen da vettu, hihi Anonymous poster hash: bfe46...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå