Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Jeg har en god venn, som jeg kan prate med om alt mulig og vi "klikker" veldig bra. Jeg sover hos han innimellom og da ligger vi å koser, holder rundt hverandre og stryker på hverandre.. Når jeg var hos han sist fortalte han at han skulle på venne ferie med ei venninne.. Etter litt kom det frem at hun hadde vært mer enn en venninne tidligere.. Jeg merket at jeg ble litt sjalu, og at jeg har fått følelser for han.. Men jeg lurer egentlig på hvorfor han fortalte at de skulle bort sammen..? Jeg spurte, og han sa at det var fordi jeg var der innimellom og han ville ikke at jeg skulle finne det ut andre steder.. Betyr det at han liker meg som mer enn en venn, eller legger jeg alt for mye i dette?? Sånn siden jeg har litt følelser... Anonymous poster hash: 439a0...bda
Gjest ronja røverdatter Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Eh, dere er venner og det er vel sånne ting man forteller venner? Ingenting i det du forteller tyder på at han har følelser for deg utenom vennskapet. Hvorfor skulle han ikke fortelle det? Burde han ha holdt det hemmelig, mener du?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 jeg tror kanskje du legger forlite i det du sier. si til han at du har følelser for han :-) Anonymous poster hash: 7cbd4...495
Gjest MaJo0812 Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Riktig av han å si fra at han drar med en annen dame.. Men da bør du kanskje spørre hva han har tekt med deg? Han kan ikke stryke og sove med deg og samtidig dra på tur med ei annen, er d bare en venn han stryker på da eller liker han henne og er kun venn med deg? Dette ville jeg sjekket ut..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Det er ikke noen grunn til å holde det "hemmelig", men jeg hadde ikke tenkt tanken på å "si i fra" om jeg skulle dratt bort med noen andre.. Anonymous poster hash: 439a0...bda
Elsker livet Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Jeg tror han er ute etter din mening slik at dere får definert forholdet dere imellom. Det er ikke normalt at venner ligger å stryker på hverandre, i alle fall ikke i min omgangskrets.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Jeg sover kun med han, og "koser" kun med han.. Jeg har ikke lagt så mye i det før, for det har vært så naturlig å gjøre det.. Men samtidig har vi ikke sett hverandre nakne, og kysset en gang for lenge siden.. Anonymous poster hash: 439a0...bda
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Dytt Anonymous poster hash: 439a0...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå