Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Ønsker å kjøpe gode kvalitetsklær til barna mine. Tenkte meg en tur til barnas hus for å handle klær. Hvilke merker skal jeg se etter? Hvilke andre butikker selger kvalitetsklær? Ull, inneklær og yttertøy. Anonymous poster hash: 7f9df...bea
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Ullklær: Janus (obs/sparkjøp), joha (barnashus). Refleks ull er godt men blir veldig fort utslitt!Name-it, bomullsklær blir ikke utslitt, de får heller ikke kupper. Er generelt veldig fornøyd med alt jeg handler av name-it klær.Vossatasser bomull er også veldig gode! Klarer ikke slite dem ut. Men er faktisk vanskelig å få flekker av, velg derfor mørke varianter om det er et problem. Vinterdressen er god men litt tung (blir litt fort våt).Polern og pyret har mye bra men dyrt. De er veldig flinke på softshell jakker/dresser.Lindex har verdens beste høst/vårdress (har den ikke inne nå). Vinterdressen der er ikke god.Coop sin vinterdress skal vistnok være god, bhg vår anbefalte den fremfor reima (personlig liker jeg reima)Didrickson (sportsbutikk) er veldig flinke med yttertøy! Har kjøpt alt av yttertøy det siste året i det merket.HellyHansen har godt yttertøy. Veldig slitesterkt men har en del upraktiske løsninger (som slengbukser på skibuksa).Ellers er bomullsklær fra merket til Barnashus ikke å anbefale, nupper og blir fort utvaska.Mex bomull er supert!Har arvet noe i merket Lego som er bra, blir aldri utslitt men jeg personlig liker ikke designet.HM, Lindex ect. har mye bra men også mye dårlig. Kappahl sine dongri bukser er kjempegode, både til gutt/jente (litt dyrere enn HM, Lindex). De er myke og gode og blir ikke utslitt så lett.Wheet (?) synes jeg er helt greit merke men dyrt ifht kvalitet.Kos deg med shoppingen og håper det hjalp litt! Anonymous poster hash: adfc9...c88
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 FUB ullklær, lillelam ull, kivat luer, mp ullstrømpebukser, joha ullundertøy. Av vanlige klær kjøper jeg Miniature, levis og nova star dongri bukser, marmar, litt memini, gant skjorter, noe wheat, mini rodini har litt kult tøy innimellom, molo er også bra. Liker Ticket to heaven og Miniature på yttertøy. Anonymous poster hash: b46f2...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå