Gå til innhold

Noen her som har dette bæresjalet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd, men tipper det er ukurrant om du har problemer med ryggen.

Anonymous poster hash: 98dc1...456
Skrevet

Jeg ville heller kjøpt et skikkelig sjal. Evt en bæresele om du syns det er vanskelig å knyte.

Du sier ingenting om hva du skal bruke det til eller hvorgammelt og tungt barnet er. Så er umulig å råde deg til noe som helst egentlig....

Skrevet

Er til baby på 5 uker, 4 kg.

Har ErgoBaby bæresele fra før, men føler ikke hun roer seg så bra der, så tenkte om dette bæresjalet funket bedre kanskje :)

HI

Anonymous poster hash: ffce8...15e
Skrevet

Jeg syns vevd sjal og meitai er det mest behagelige å bære i. Vil tro at en så liten baby ville foretrukket sjal. Sino er et fint elsatisk sjal, men det skal ikke så mange kg til før det blir sigende. Vevd er mye stødigere og du kan bruke det så lenge du klarer å bære barnet :)

Skrevet

Har ikke prøvd denne modellen, men har VELDIG god erfaring med Caboo close carrier, som ligner litt på denne. Link til Caboo close-sjalet finnes litt lenger ned på siden din ser jeg :)

Anonymous poster hash: ee90c...9d0
Skrevet

Har ikke prøvd denne modellen, men har VELDIG god erfaring med Caboo close carrier, som ligner litt på denne. Link til Caboo close-sjalet finnes litt lenger ned på siden din ser jeg :)Anonymous poster hash: ee90c...9d0

Jeg også! Babyen satt så godt mot brystet mitt, og både jeg og babyen elsket det! :) Dessverre klarte ikke ryggen min mer når babyen kom over 7kg, så nå bruker jeg kun Maduca. Maduca har hoftebelte, så ryggen min kan ikke bruke annet når babyen kommer over 7kg. Jeg bærer hver dag.

Anonymous poster hash: 704ea...222

Skrevet

http://www.babyshop.no/caboo-baeresjal-gra-1

Anonymous poster hash: 704ea...222

Jeg gikk også over til Manduca da baby ble større og tyngre, siden hoftebeltet avlastet godt for den ekstra vekten. Så fra baby var ca 5-6 mnd gammel ble Manducaen min beste venn, men for de minste synes jeg Caboo-sjalet er det beste :)

Anonymous poster hash: ee90c...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...