Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Er det bra? http://www.babyshop.no/close-nct-baeresjal-gra-1?utm_source=zmags&utm_medium=digidm&utm_campaign=jul12013 Anonymous poster hash: ffce8...15e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Har ikke prøvd, men tipper det er ukurrant om du har problemer med ryggen. Anonymous poster hash: 98dc1...456
DaTuMa Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Jeg ville heller kjøpt et skikkelig sjal. Evt en bæresele om du syns det er vanskelig å knyte. Du sier ingenting om hva du skal bruke det til eller hvorgammelt og tungt barnet er. Så er umulig å råde deg til noe som helst egentlig....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Er til baby på 5 uker, 4 kg. Har ErgoBaby bæresele fra før, men føler ikke hun roer seg så bra der, så tenkte om dette bæresjalet funket bedre kanskje HI Anonymous poster hash: ffce8...15e
DaTuMa Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Jeg syns vevd sjal og meitai er det mest behagelige å bære i. Vil tro at en så liten baby ville foretrukket sjal. Sino er et fint elsatisk sjal, men det skal ikke så mange kg til før det blir sigende. Vevd er mye stødigere og du kan bruke det så lenge du klarer å bære barnet
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Har ikke prøvd denne modellen, men har VELDIG god erfaring med Caboo close carrier, som ligner litt på denne. Link til Caboo close-sjalet finnes litt lenger ned på siden din ser jeg Anonymous poster hash: ee90c...9d0
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Har ikke prøvd denne modellen, men har VELDIG god erfaring med Caboo close carrier, som ligner litt på denne. Link til Caboo close-sjalet finnes litt lenger ned på siden din ser jeg Anonymous poster hash: ee90c...9d0 Jeg også! Babyen satt så godt mot brystet mitt, og både jeg og babyen elsket det! Dessverre klarte ikke ryggen min mer når babyen kom over 7kg, så nå bruker jeg kun Maduca. Maduca har hoftebelte, så ryggen min kan ikke bruke annet når babyen kommer over 7kg. Jeg bærer hver dag. Anonymous poster hash: 704ea...222
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 http://www.babyshop.no/caboo-baeresjal-gra-1 Anonymous poster hash: 704ea...222
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 http://www.babyshop.no/caboo-baeresjal-gra-1 Anonymous poster hash: 704ea...222 Jeg gikk også over til Manduca da baby ble større og tyngre, siden hoftebeltet avlastet godt for den ekstra vekten. Så fra baby var ca 5-6 mnd gammel ble Manducaen min beste venn, men for de minste synes jeg Caboo-sjalet er det beste Anonymous poster hash: ee90c...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå