Gå til innhold

Tidlig ultralyd Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har sikkert vært mange spørsmål om dette før, men jeg vil gjerne ha ferske svar.

Dette som er på tidlig ultralyd i Oslo, hvor går dere? hva koster det?

gjør dere alene - eller er mannen med?

har tenkt på å bestille i uke 12, er i uke 9 nå. når bør jeg bestille?

Anonymous poster hash: d51c3...f41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ekstra oppfølging på sykehuset så ikke prøvd privat selv, men ifølge mine venninner er majorstuaklinikken bra. Har lest at det er lurt å gå i uke 12:)

Anonymous poster hash: 0ab4c...109

Skrevet

Jeg var på Osloakutten midt i sentrum. Fikk time på dagen (en lørdag til og med). Betalte 1000,-.

Skrevet

Jeg var  på byporten legesenter, og det var veldig greit for de har kveldsåpent, og da slapp jeg å ta fri eller finne på unnskyldning til de på jobb. Jeg var der i uke 6+3 og betalte 1200 for innvendig ultralyd.

Anonymous poster hash: 37f1d...b30
Skrevet

Jeg ble henvist til en gynekolog på mitt legekontor av min fastlege. Betalte kun 55,- for utstyret som ble brukt. Siden jeg ble henvist gikk dette under vanlig svangerskapskontroll og dermed i utgangspunktet er gratis.

Skrevet

Jeg gikk på Volvat, også åpent på kveldstid noen dager. Kosta 1375,-

Skrevet

Jeg går på Colosseumklinikken og velger å gå i uke 8 fordi hvis det er liv da (hjertet slår), så er det god sjanse for at det går bra. Hvis man har hatt en MA tidlig, oppdages det og man slipper å gå i uvitenhet i ukesvis (og tro at alt er bra…), jeg vil gjerne vite det tidlig om det har gått gærnt.

Skrevet

Jeg har vært på Familieklinikken på Majorstua, anbefales! Jordmora der, Mille, er kjempehyggelig, tar seg god tid til å forklare og vise. Og så får man med seg både skrytebilder og film :)

Var der i uke 12. Ville ringt og bestilt nå, så er det større sjanse for å få en time som passer.

Anonymous poster hash: 6239b...f48
Skrevet

Jeg glemte å si at jeg ikke hadde med mannen i uke 6. Jeg tenkte at det ikke var så veldig mye å se uansett, og dessuten er det gynekologisk undersøkelse og det er litt merkelig å ha med mannen på det, he he.

Han skal være med i uke 12 og i uke 18.

Anonymous poster hash: 37f1d...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...