Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god og varm dyne fra ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er 240x220 cm? :D

Skrevet

Eller Ellos??

Skrevet

jysk kjøpte jeg en god og varm dyne til 599 tror jeg det var. Ikke dun, men en skikkelig tjukk og varm dyne:)

Anonymous poster hash: 020a3...757
Skrevet

Vi har dyner fra IKEA og er kjempefornøyd. God og varm. De har nå en slags varmeskala på dynene sine, så vi valgte ut fra den. Tok ikke en gang den varmeste ut fra skalaen og det fungerer som et egg! :)

Anonymous poster hash: cff05...3f7

Skrevet

Når jeg kjøpte for 4 år siden på ikea tok jeg varmeskala 5 av totalt 6. Helt super og deilig og tjukk:) har de billigste tynne for sommeren. Vi har hver vår, men siden mannen er varm av seg bruker han begge sommerdynene midtvinters, dyna mi blir for varm og tjukk for han.

Tror de kosta ca 200 og 600 da.

Skrevet

Jeg har også dyne fra Ikea å det er varm og god,selv om jeg ikke tok den varmeste dynen.

Skrevet

Så da trenger jeg ikke nr.6? Jeg er sånn type som har på vinterdress ute når det er 12-14 grader, vil helst ha 26 grader inne og har med ullsokker og ullgenser når jeg går på besøk.. Bruker flanell hele vintersesongen også som trekk. Tenker det blir ikea, har sett at det er mange som har det, og virker som kvaliteten er bra :)

Skrevet

Så da trenger jeg ikke nr.6? Jeg er sånn type som har på vinterdress ute når det er 12-14 grader, vil helst ha 26 grader inne og har med ullsokker og ullgenser når jeg går på besøk.. Bruker flanell hele vintersesongen også som trekk. Tenker det blir ikea, har sett at det er mange som har det, og virker som kvaliteten er bra :)

Jeg som har nr 5 stjeler litt av sommerdyna til gubben over vinterdyna på de kaldeste dagene. Så er du så kald som meg ville jeg gått for nr 6 med en gang. Jeg bruker vinterdyna mi 8-10 mnd av året:p

Anonymous poster hash: 59109...71c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...