Gå til innhold

Har flørtet og smådatet med mann jeg trodde var singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn. Han har sagt han har 2. Vi har møttes for kaffe, vært på kino, handlet sammen. Han har invitert meg med til hotell i Oslo og helgetur i Paris, men jeg kunne ikke pga barna.

Vi har ikke hatt sex, men det er mest pga anledningen ikke har bydd seg.

I dag ser jeg ham på butikken med høygravid dame og barn i handlevogn.

Pga egne barn gav jeg meg ikke til kjenne, bare betalte og dro. Han har ikke møtt dem.

Sendte ham melding at jeg hadde sett ham på butikken. Fikk ikke svar når jeg ringte, han svarte kun på mld.

Måtte dra det ut av ham. Jo da, han er gift og venter 6. Barn!!!! Men han ville gjerne ha meg. Elsket ikke kona lenger!?!

Sjokkert! Er jeg så lettlurt? Stakkars dame!

Anonymous poster hash: bb014...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... :/. Kjedelig situasjon. Hvordan møtte du ham?

Skrevet

Fy faen, tenkt å være så dum som han :o 
Håper for din egen del at du ikke prater med denne fyren igjen :( Så smålig!

Anonymous poster hash: cda02...5db
Skrevet

På bussen på tur til jobb. Veldig tilfeldig. Vi skulle av på samme stoppested for å hente bilene våre på samme verksted. Vi hadde en veldig god tone. Han spurte om nr mitt, vi møttes for en kaffe 5 dager senere. Vært på litt lunsjdater også. På kino var han veldig nærgående. Ømme kyss, myke hender. Åh.. Faen at jeg skal møte slike menn!!

Skrevet

På bussen på tur til jobb. Veldig tilfeldig. Vi skulle av på samme stoppested for å hente bilene våre på samme verksted. Vi hadde en veldig god tone. Han spurte om nr mitt, vi møttes for en kaffe 5 dager senere. Vært på litt lunsjdater også. På kino var han veldig nærgående. Ømme kyss, myke hender. Åh.. Faen at jeg skal møte slike menn!!

Så kjedelig :(. Spurte du ham om han var singel, eller snakket dere aldri om akkurat det? Og har du rukket å forelske deg selv?

Skrevet

Fy faen, tenkt å være så dum som han :o

Håper for din egen del at du ikke prater med denne fyren igjen :( Så smålig!

Anonymous poster hash: cda02...5db

Blir jo litt trist og lei meg, men jeg skal ikke kaste bort mer tid på ham nei.

Skrevet

Så kjedelig :(. Spurte du ham om han var singel, eller snakket dere aldri om akkurat det? Og har du rukket å forelske deg selv?

Nei, men han omtalte seg selv som helgapappa, han har også da vært utilgjengelig annenhver helg.

Ja litt forelsket, han var utrolig god, sjarmerende, flink til å lytte, morsom og klar for å slå seg til ro med noen å nyte livet med.

Vi planla hotellweekend på nyåret.. Jeg hadde alt ordnet barnevakt.

Hi

Skrevet

Litt annerledes situasjon, men jeg møtte en veldig hyggelig mann som jeg tilbragte mye tid sammen med i nesten to måneder. En tirsdag kom han hjem til meg og sa at han hadde glemt å fortelle meg noe, og det han hadde glemt var at han hadde ei datter på tretten og en samboer som han hadde bodd sammen med i over femten år. Jeg ble en smule sjokkert, men begynte bare å le og spurte om han ble medisinert for sin alzheimer. Og det verste var at han ble furten for at jeg ikke begynte å gråte og tryglet han om å velge meg. 

Anonymous poster hash: 4a635...27f
Skrevet

Nei, men han omtalte seg selv som helgapappa, han har også da vært utilgjengelig annenhver helg.

Ja litt forelsket, han var utrolig god, sjarmerende, flink til å lytte, morsom og klar for å slå seg til ro med noen å nyte livet med.

Vi planla hotellweekend på nyåret.. Jeg hadde alt ordnet barnevakt.

Hi

Da hadde jeg vært veldig skuffet og lei meg HI :(. En god klem til deg!

Skrevet

Litt annerledes situasjon, men jeg møtte en veldig hyggelig mann som jeg tilbragte mye tid sammen med i nesten to måneder. En tirsdag kom han hjem til meg og sa at han hadde glemt å fortelle meg noe, og det han hadde glemt var at han hadde ei datter på tretten og en samboer som han hadde bodd sammen med i over femten år. Jeg ble en smule sjokkert, men begynte bare å le og spurte om han ble medisinert for sin alzheimer. Og det verste var at han ble furten for at jeg ikke begynte å gråte og tryglet han om å velge meg.

??!!??

Får noen sjarmører!

Eier ikke noen folk SKAM??!

Anonymous poster hash: b62a2...392

Skrevet

Hehe, det var svaret ditt det! Nå var det nesten så jeg begynte å le :-)

Meeeen... Stakkars kone og barn da :-(

Anonymous poster hash: c920f...d88

Skrevet

Hehe, det var svaret ditt det! Nå var det nesten så jeg begynte å le :-)

Meeeen... Stakkars kone og barn da :-(

Anonymous poster hash: c920f...d88

Helt enig med deg, stakkars samboer og barn. Ser jeg personlig på situasjonen er jeg bare sjeleglad for at jeg er kvitt mannen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...