Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Tenker da på vanlig matbutikk, apoteket er jo stengt nå. Anonymous poster hash: dc447...03f
Gjest Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Nope. Har ikke sett noe slikt i butikken Du eller barnet som er forstoppet? Finnes flere trix
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Datter på 11. Har vært plaget hele denne uka. Var hos legen i dag. Fikk duphalac. Snakket med min mor som er sykepleier, hun mente det ikke ville hjelpe når hun allerede var forstoppa. Fikk beskjed om å oppsøke sykehus i morra om det ikke skjedde noe. Tar gjerne imot tips. Hun ligger nå på sofaen og gråter. Aldri vært plaget med det før. Anonymous poster hash: dc447...03f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Kjøpt 2-3 pakker lackerol eller andre halspastiller. Er veldig effektivt og utrolig lakserende om hun spiser det. Jeg spiste 2 poser fishermans friend, men de kan kanskje være litt sterk. Aldri tømt meg så godt før Anonymous poster hash: 281ce...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå