Gå til innhold

Har driti meg ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var dum i fylla og hadde en ons og fikk skjedekatarr. Måtte til legen og fikk medisin mot bakteriell vaginose og ble bra igjen. Problemet er at mannen min kom over medisinene og sjekket hva de var mot. Det står at årsaken til denne infeksjonen er stor sexuell aktivitet eller bytte av partner. Vi har sjelden sex så han skjønner at årsaken må være alternativ 2.

Jeg vil ikke miste mannen jeg har 2 barn med og han kommer aldri til å akseptere det om jeg inrømmer hvor idiotisk jeg var.

Noen andre som har hatt dette og kan man få det uten økt sex aktivitet eller partnerbytte?

Anonymous poster hash: 8734e...e2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt bakteriell vaginose flere ganger som ung, men det kom ikke av noen av grunnene du remser opp. så kan vel få det av andre årsaker også!

ikke gjør sånne dumme ting flere ganger da. begynn å ha sex med mannen din i stedet!

Skrevet

Jeg fikk det faktisk av å sette inn spiral..merkelig nok..

Anonymous poster hash: 57363...a57

Skrevet

Også hatt dett. Fikk det etter en blærekatarr. Om det har en sammenheng aner jeg ikke.

Håper du har lært. Utroskap er ødeleggende.

Anonymous poster hash: 04d07...6f2

Skrevet

Man gjør klokt i å vente med sex til man er gift. Da slipper man kjønnsykdommer.

Anonymous poster hash: 53ab5...6d6
Skrevet

Man gjør klokt i å vente med sex til man er gift. Da slipper man kjønnsykdommer.

ikke nødvendigvis. Du kan ikke vite med sikkerhet at den du gifter deg med ikke har hatt sex og fått sos.

Anonymous poster hash: 30ff5...2da

Skrevet

ikke nødvendigvis. Du kan ikke vite med sikkerhet at den du gifter deg med ikke har hatt sex og fått sos.

Anonymous poster hash: 30ff5...2da

Det du sier understreker bare poenget mitt, at det er dumt å ha sex utenfor ekteskapet.

Skrevet

Soppinfeksjon eller skjedekatarr kan man da få helt av seg selv, det kan ha med kostholdsendring, bruk at penicillin, trangt undertøy og mer å gjøre..

Anonymous poster hash: b1cda...558
Skrevet

Har baktriell vaginose med jevne mellomrom og jeg bytter ikke partner eller har veldig mye sex. Har problemer med hormonbalansen som mest sannsynlig er skyld i problemene.

Anonymous poster hash: be12b...838

Skrevet

Hatt det jeg og, fikk det etter en uvi av alle ting..

Anonymous poster hash: 11349...67a
Skrevet

Bare tull, de skriver ikke noe om hvordan du har pådratt deg en sykdom på medesinpakken.

Anonymous poster hash: 2718e...961

Skrevet

Bare tull, de skriver ikke noe om hvordan du har pådratt deg en sykdom på medesinpakken.

Anonymous poster hash: 2718e...961

Han såg nok navnet på pakken og googla det

Skrevet

Enten er du lite opplyst eller så er dette troll!

Anonymous poster hash: 619e1...f6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...