Gå til innhold

Gulp! Har fått positiv cb test med "feil" uke...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med Krumelur, ikke vær bekymret for exu! Jeg hadde det, og da viste ukemåleren at jeg var 1-2 uker når jeg var 3-4 uker. Så helt sikkert ikke det med deg :)

Tror også at hCg varierer mye, så kanskje du bare har rask stigning? Eller tvillinger  :fnise: GRATULERER så mye!!

He he! Ja, takk! Jeg er jo veldig glad for positiv test!!! Det er jo helt fantastisk! ❤

Men diskuterte en stund før vi ble sikre på å gå for tredjemann så blir et sjokk om det er mer enn en der nå. Gulp! Skal jo klare å følge opp disse barna også!

Har en venn som er lege som har sagt hun kan sjekke ul i løpet av helgen ettersom jeg ringte og var ganske panikkfull...

Så bra med exu. Har et håp om at hcg bare stiger raskere på meg enn gjennomsnittet. Har alltid testet tidlig, men dette var jo litt spesielt da! Iiiikkkk! Skrekkblandet fryd med innslag av redsel!

Annonse

Litt lost her. Men er CBS clear blue? Og kan den si noe om tvillinger/trillinger? Eller er det fordi du mener det er høyere hcg om det er fler?

Anonymous poster hash: 4439c...384

Ja, det er clearblue. Tok digital og det er en dag etter IKM. Skulle da ha vist 1-2 eller 2-3, men viste 3+. Hadde positiv el test 5. Nov. Og antatt el 7. Nov. I går var jeg derfor 2 uker etter el.

Cb viser uker etter befruktning, men da er du jo "egentlig" 2 uker mer på veg, fordi graviditeten begynner egentlig fra dag 1 av TR. Dvs dagen FØR du har EL og sex, er du allerede 1+6 på veg !!! SÅ: er det to uker siden EL og to uker siden sex, så er du 4 uker på veg, men CB sier 1-2 uker... sånn er det bare !!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...