Gå til innhold

Klar for julebord!

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter sminka og klar :) Har aldri vært så klar for fest noen gang tror jeg :) Skål alle sammen, og god helg ! :ol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skål og kos deg :)

Her er det straks klart for pizza og rødvin 

Skrevet

Skål! Kos deg masse :) 

Her går det i icewine, men bare ett glass siden det tross alt er jobb i morra og. Krysser fingre for at du slipper det! ;) 

:skaal:

Skrevet

Kos deg masse!

Her blir det en rolig kveld, mannen er på jobbreise og ungene i seng. Litt synd, fordi jeg har så lyst på noe mat og ingenting av det vi har i huset (les tørt brød) frister. Så pizzaen til frkNilsen hørtes fantastisk ut :)

Skrevet

Kos deg masse!

Her blir det en rolig kveld, mannen er på jobbreise og ungene i seng. Litt synd, fordi jeg har så lyst på noe mat og ingenting av det vi har i huset (les tørt brød) frister. Så pizzaen til frkNilsen hørtes fantastisk ut :)

Be naboen se etter kidsa og kom deg en tur hit på pizza :)

Skrevet

Ikke mye fest her gitt. Sliten etter en lang uke og 6-årsglede på tampen av uka. Barnebursdagen er på søndag, så vi får lade opp til da. Slår meg løs med en sprite zero i kveld.

Skrevet

Kos deg masse!

Selv skal jeg på julebord imorgen, og drikke alkohol (med unntak av en liten kjeft dessertvin på bryllupsdagen) for første gang på ca 2 år. Turte ikke kjøpe med mer en en halvflaske rosévin. :P

Skal hjem kl 21 da, for da skal mannen videre på julebord med gutta- men det er nok akkurat passe siden vi skal begynne festen kl 16.30! :D

Skrevet

Det ble skikkelig kos. Ble ikke sent, men en ganske koselig avslutning likevel ;) Håper dere andre også hadde en fin helg :)

Skrevet

Det ble skikkelig kos. Ble ikke sent, men en ganske koselig avslutning likevel ;) Håper dere andre også hadde en fin helg :)

Det tok deg tre dager å komme deg nok til å oppdatere, ja? Say no more!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...