Gå til innhold

tok tre paracet på en time..

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 8. Forrige natt ble jeg syk med oppkast og hodepine. Smerten var uutholdelig. Tok to Paracet, ingen virkning. Kastet opp etter tre kvarter. Tok ny paracet i desperasjon, kastet opp etter en halvtime. Sovna av utmattelse. Ikke tatt mer paracet siden.

Nå er jeg selvfølgelig bekymra for at jeg tok for mye..

Anonymous poster hash: d4785...e53

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098928-tok-tre-paracet-p%C3%A5-en-time/
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 paracet går bra så fremst dæm e på 500 mg, spesielt sia du kasta opp. Det sies at det tar ca 1,5 time før tablett man spis begynne og virke og stikkpiller virke i løpet av 1 time. Så det e lite av de 3 paracetan du har tatt som e gått i kroppen din og som e gått videre til spira. Dette har jeg fått beskjed om fra legen da enten eg eller ongan har vært syk. Spis en del paracet pga plaga med nyrestein og no som eg e gravid e det bare paracet eg får lov og spise. Bli smerten for utholdelig med paracet må eg legges inn, slik at dæm kan observere smerten og medisininntaket. Eg får lov og ta 6 g paracet i døgne med sterke smerte og graviditet, så derfor e ikke 3 parasett av 500 mg masse. Du skal se det går bra:)

Anonymous poster hash: a9940...336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...