Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 strikker ikke selv, dessverre Anonymous poster hash: 9b841...196
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Hvor har de IKKE gode ullsokker til barn lurer jeg på. De har jo det over alt. Sparkjøp, barnas hus, babyshop, Polarn og pyret, matbutikken, vanlige klesbutikker som Lindex, Cubus, KappAhl. Bor du under en stein? Anonymous poster hash: 83c11...ce9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Kjøpe ullsokker er helt greit, men ingen ting slår de håndstrikkede Anbefaler å ta en titt på epla.no, der er det mange som selger strikkede sokker og ikke er de dyre heller. Anonymous poster hash: 7b91b...98a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Kjøpe ullsokker er helt greit, men ingen ting slår de håndstrikkede Anbefaler å ta en titt på epla.no, der er det mange som selger strikkede sokker og ikke er de dyre heller. Anonymous poster hash: 7b91b...98a Jeg synes hjemmestrikkede sokker er så klumpete å ha i sko, så vi bruker aldri de vi har fått. Votter derimot, der er det ingen som slår hjemmestrikkede :-) Anonymous poster hash: 71cac...2b8
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Kjøpe ullsokker er helt greit, men ingen ting slår de håndstrikkede Anbefaler å ta en titt på epla.no, der er det mange som selger strikkede sokker og ikke er de dyre heller. Anonymous poster hash: 7b91b...98a Nå skal man vel ikke ha ullsokker av typen raggsokker oppe i vinterskoene. Holder i massevis med en vanlig tynnere ullsokk. De har foresten masse fine gode sokker på Spar kjøp. Anonymous poster hash: 3aa35...ae4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Hvor har de IKKE gode ullsokker til barn lurer jeg på. De har jo det over alt. Sparkjøp, barnas hus, babyshop, Polarn og pyret, matbutikken, vanlige klesbutikker som Lindex, Cubus, KappAhl. Bor du under en stein? Anonymous poster hash: 83c11...ce9 Ikke alle ullsokker er like gode nei. Anonymous poster hash: 3aa35...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå