Gå til innhold

Kviser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 15 er blitt veldig plaget med kviser siste året. Han har brukt Basiron siste mnd, men det ser ikke ut til å virke noe særlig. Er det noen som har en VIDUNDERKUR der ute som virker?! Ikke kult med kviser i denne alderen, men heldigvis er han en tøffing! Men han vil selvfølgelig prøve å bli kvitt dem! Anyone?

Anonymous poster hash: 1f0f3...69b
Videoannonse
Annonse
Gjest Østfold-80
Skrevet

Ta han med til en hudpleie salong sånn at de får tatt en analyse av huden hans og hjelper deg med å finne riktig produkter.

Skrevet

Les om obagi på nettet. Det skal visst funke veldig bra. Jeg skal til på en kur etter jul. Sliter med kviser selv. Det blir visst verre før det blir bedre, men det har gitt veldig gode resultater har jeg hørt :)

Anonymous poster hash: 9572f...6ac

Skrevet

Oxytetral som fås på resept hos lege. Hjalp meg.

Anonymous poster hash: 20325...df1

Gjest thricane
Skrevet

Ta han med til lege, de kan finne riktig preparat. Er fastlege av den ubrukelige sorten på det området (som min er) er det verdt å ta råd til en time hos hudlege på en privat klinikk. Du kommer til å spare på det i lengen. Epiduo har jeg fått, den fungerer godt i kombinasjon med basiron.

Skrevet

Antibiotika, tetrasycliner (?) usikker på hvordan det skrives, funket som bare det her:)

Anonymous poster hash: 567a5...e6a

Skrevet

Snakk med en lege som kan om kviser, er mye missforståelser ute å går. Så viktig at ham får riktig hjelp.

Skrevet

Av erfaring så er det som fungerer, virkelig fungerer, antibiotika - Tetrasyclin (usikker på staving).

Det tar sånn ca 4 uker for effekt sies det, men på meg var det stor bedring etter kun 2. Dette er behandling over tid, og jeg vil virkelig, virkelig anbefale å aller først ta en tur til legen og forhøre dere om dette.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 94844...970

Skrevet

Tusen tusen takk for svar :)

Anonymous poster hash: 1f0f3...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...