Gjest Østfold-80 Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Nå begynner jo folk å planlegge sommerferie... Vi har en 5 åring og en på vei(feb/mars). Tips om noen fine barnevennlige steder? Tenker sånn type Hellas/Spania ferie... Andre steder også om dere har noen tips.
Appelsinpiken Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Vil anbefale å reise med ving på et sunwing resort. Vi har bært på Mallorca og gran canaria. Alt er lagt opp til at barna skal trives, i tillegg har de easy travel som gjør at du kan sjekke inn bagasjen på hotellet når dere skal hjem igjen, og dere kan ha med 30 kg bagasje pr kolli. Vi hadde med minstemann på 7 uker da vi var på gc, og det var problemfritt men Mallorca var best synes vi
Gjest Østfold-80 Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Ok,ja jeg regnet med at Mallorca og Ving var ganske trygt. Har reist masse med ving selv som barn på familie ferie.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Spørs hva dere liker. Jeg syns Mallorca er fint, men ikke Alcudia. Veldig turiststed, enkelt og komfortabelt med små barn, men jeg ville heller valgt et mer autentisk sted. I fjor når vi hadde baby reiste vi til Danmark, bodde på feriesenter og reiste til Legoland. Ellers er vi glad i Kroatia og Hellas Anonymous poster hash: 70c48...ba0
Appelsinpiken Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Når man reiser med småbarn er vel enkelt og komfortabelt viktige stikkord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå