Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Alle 6 obligatoriske godkjent og jeg får lov til.. å .. ta .. eksamen.. nå følte jeg meg skikkelig heldig?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. november 2013 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2013 Og nå gikk det opp for meg at jeg jo har en jeg ikke har fått godkjent. Men jeg fikk så god tilbakemelding på to i dag at jeg følte meg ferdig..
sug lut Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Alle 6 obligatoriske godkjent og jeg får lov til.. å .. ta .. eksamen.. nå følte jeg meg skikkelig heldig? Jævla nisseløsninger - du skal være så jævla glad og takknemlig for å få lov til å betale gjennom nesa for å bli avspist med ingenting, lizzom. De burde takke sin skaper for å ha deg der, ikke bare en gjeng fluffy bimboer med to studiepoeng i papirklipp.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2013 Da er jeg klar. Og tilbakemeldinga fra ene foreleseren suger. Altså ikke sånn at jeg suger, men hun er en ræva pedagog. Og jeg er rettet på ting som er riktig. Men jeg er stuck med henne i halvannet år til så jeg skal ikke klå henne. Enda, men den dagen det er ferdig.. wooh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå