Gå til innhold

ville du ha tatt tilbake denne mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lang historie, skal prøve å gjøre den så kort som mulig.

For 1,5 år siden så traff jeg en mann, jeg visste at han hadde samboer, men han sa at de slet veldig. Traff han igjen 3 mnd senere og da sa han at det var slutt mellom dem. 

Vi innledet et forhold. Han var med meg hver eneste helg. 

Så viste det seg at det ikke var slutt mellom han og samboeren hans allikevel. Hun tok plutselig kontakt med meg, hun hadde ikke visst noe som helst før da. Da gikk jeg fra han. 

Men så ombestemte jeg meg, når jeg fant ut at det var slutt mellom dem, men da ville han ikke ha meg mer. 

Jeg tryglet, ba på mine knær, men han ville ikke.

Nå vet jeg at det er slutt mellom dem. de hadde mange problemer før jeg kom inn i bildet. Hun har flyttet ut, jeg har vært på besøk hos han i 6 dager. (Har ikke vært hos han før, siden det har vært lang avstand mellom oss, og det har ikke vært enkelt for meg å reise, siden jeg har et lite barn.) Han sendte meg plutselig en sms en dag, og spurte om vi ikke kunne snakke sammen, så jeg reiste til han.

Jeg har hatt mange samtaler med ex-samboeren hans. Hun ønsker oss lykke til, selv om dette selvfølgelig er vondt for henne, hun vil gjerne ha han tilbake. 

Men nå gråter han, han trygler, ber om å ta han tilbake. Han vil ikke tilbake til samboeren sin. Han sier at han aldri har elsket noen, slik han elsker meg. Og jeg vet at vi har noe helt spesielt sammen. 

Kjemien er så perfekt, han er så god mot meg, vi kan prate om alt, sexen er helt fantastisk. 

Jeg elsker han virkelig. 

Er dette bare et rot, eller skal jeg satse?

Anonymous poster hash: 4b124...0c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet forresten at han ikke vil tilbake til ex-samboeren sin. Hun har selv sagt at det er meg han elsker, og ønsker å være med. 

Skrevet

nei aldri i verden!! 

Anonymous poster hash: d2da8...d3d
Skrevet

Gå og ikke se deg tilbake!

Anonymous poster hash: 5110d...942
Skrevet

Her lager du bare ekstra trøbbel for deg selv. Kommer aldri til å bli et stabilt og godt forhold.

Men dette er noe bare du kan bestemme og det er kun ditt valg. Har du barn så tror jeg at jeg virkelig hadde gått i tenkeboksen før jeg hadde innledet et forhold til denne mannen.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Jeg har ikke sansen for menn som innleder et forhold med løgn og bedrag. Jeg ville ha regnet med at han kom til å gjenta stuntet med en gang han møtte noen motgang eller det ble problemer i forholdet.

På den andre siden kan det jo selvsagt hende at det han sier er sant, at du er hans livs store kjærlighet og Den Eneste Rette. Det er ikke så greit å vite for oss som ikke kjenner ham.

Skrevet

Kommer du noensinne til å greie å stole på denne mannen? Eller spiller det ingen rolle for deg så lenge du elsker han?

Du skjønner kanskje hva jeg ville valgt ;)

Skrevet

Løp bort så raskt som du kan, for hvis han kunne gjøre det mot samboeren sin er det ingenting som tilsier han ikke skal være utro mot deg.

Anonymous poster hash: 05392...f0a

Skrevet

Hehe, han leker med deg! Skjønner ikke at du ikke ser det selv. Han er ustabil, han har ikke følelsene sine på rett plass, dessverre. Du vil ende som eksen hans etter ei stund, så ikke verdt å satse på, etter min mening.

Anonymous poster hash: 711c4...c1d
Skrevet

Nei, virkelig ikke. Det får være måte på veling. 

Skrevet

Vinglepetter! Han vil bare ha det han ikke kan få. Og får han deg og hverdagen kommer, vil han kanskje ha noen andre? Løp, løp!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Han ville ha deg når samboeren hans ikke ville ha ham? Enn hvis hun, som han har barn med, plystrer og vinker ham tilbake, da går han vel fra deg på flekken? Jeg ville ikke hatt andre sine leftovers som bare er sammen med meg fordi de er redd for å være alene.

Skrevet (endret)

lang historie, skal prøve å gjøre den så kort som mulig.

For 1,5 år siden så traff jeg en mann, jeg visste at han hadde samboer, men han sa at de slet veldig. Traff han igjen 3 mnd senere og da sa han at det var slutt mellom dem. 

Vi innledet et forhold. Han var med meg hver eneste helg. 

Så viste det seg at det ikke var slutt mellom han og samboeren hans allikevel. Hun tok plutselig kontakt med meg, hun hadde ikke visst noe som helst før da. Da gikk jeg fra han. 

Men så ombestemte jeg meg, når jeg fant ut at det var slutt mellom dem, men da ville han ikke ha meg mer. 

Jeg tryglet, ba på mine knær, men han ville ikke.

Nå vet jeg at det er slutt mellom dem. de hadde mange problemer før jeg kom inn i bildet. Hun har flyttet ut, jeg har vært på besøk hos han i 6 dager. (Har ikke vært hos han før, siden det har vært lang avstand mellom oss, og det har ikke vært enkelt for meg å reise, siden jeg har et lite barn.) Han sendte meg plutselig en sms en dag, og spurte om vi ikke kunne snakke sammen, så jeg reiste til han.

Jeg har hatt mange samtaler med ex-samboeren hans. Hun ønsker oss lykke til, selv om dette selvfølgelig er vondt for henne, hun vil gjerne ha han tilbake. 

Men nå gråter han, han trygler, ber om å ta han tilbake. Han vil ikke tilbake til samboeren sin. Han sier at han aldri har elsket noen, slik han elsker meg. Og jeg vet at vi har noe helt spesielt sammen. 

Kjemien er så perfekt, han er så god mot meg, vi kan prate om alt, sexen er helt fantastisk. 

Jeg elsker han virkelig. 

Er dette bare et rot, eller skal jeg satse?

Nei! Kanskje et fint forhold, helt til han finner en ny en. Ustabil fyr...... :cry:

Synes også det er VELDIG suspekt at eksen hans nærmest oppfordrer deg å innlede et forhold til ham. Kanskje fordi hun søker noen andre han kan bruke tid og enerig på..? Han er kanskje en litt intens type?

Endret av Kari Mari
Skrevet

Han innledet et forhold til deg mens han var i et annet forhold, ergo er han uærlig. Han ville ikke ha deg enda du tryglet, ergo vil han ikke ha deg hele tiden. Jeg tror han bruker deg som springbrett ut av det forholdet han var i. Han bruker deg. Løp det forteste du kan. Du kommer bare til å bli såret om du lar deg bruke enda mer.

Anonymous poster hash: 48700...3fc

Skrevet

Jeg hadde først og fremst satt det som et krav at han skulle kjenne litt på det å være alene først. Vent til rotet har lagt seg, vent og se hvordan han handler i denne tiden. Jeg snakker om typ et år eller halvår før du involverer deg noe dypere med han. Jeg hadde trengt å se at han kunne være stabil alene, uten å Lene seg på en eller annen dame. Og at han fortsatt ville ha meg, selv om jeg stilte et slik krav til han. Hold han på en armlengdes avstand frem til du føler at det går an å stole på han. Hvis han går tilbake til eksen, eller finner seg en ny, så har du hvertfall skjermet ditt barn og deg selv fra et kaos :)

Skrevet

Sats :)!

Anonymous poster hash: 9b89d...e70
Skrevet

Litt vingling må være lov. Det høres ut som om han er sikker nå HI.

Anonymous poster hash: 9b89d...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...