Gå til innhold

Seriøst? dette er for ille... her er det klaging så dere er advart!

Anbefalte innlegg

Jeg har sovet hele 3!!! kvarter i natt! helvettesnatta uten like. har så vondt i bekken og underliv at jeg blir gal. når jeg endelig duppet av, så våknet 2 åringen :( pappan tok han da, men han holdt det gående i litt over en time. så fikk jeg ikke sove før kl var nærmere halv 6. kl 6 ringte klokka til mannen!! og barna som i dag har fri alle 3 har ulet som sirener på stua, kranglet høl i huet på hverandre og lekt politit og tyv over soverommet mitt. kl 10 gav jeg opp. nå føler jeg meg syk.

æsj ass. hvis jeg ikke får ut denne ungen snart blir jeg tullete!

Fortsetter under...

Full sympati fra meg også. :sprettoy:  Sover også veldig avbrutt av tissing, halsbrann, leggkramper og forsøk på snuing i senga, men 3 kvarter og 3 unger hjemme  så forstår jeg godt at du er sliten.

Men det er vel ikke så lenge igjen nå er det?

Annonse

Jeg har termin 02 desember så det er jo bare en uke igjen ca. men det hadde jo ikke gjort noe om hun kom nå i dag liksom. men jeg har ikke fått før termin noen av gangene så det gidder jeg ikke håpe på engang. men når ungene legger seg nå i kveld skal jeg ligge på sofaen med hjernedød underholdning på netflix. har sagt til mannen at om jeg sovner da, så er det stakkars den som vekker meg :P hehe.. skrur av mobilen gjør jeg og!

Gleder meg sånn til fødsel og faktisk så ser jeg frem til de dagene på barsel hvor jeg kan slappe av. har sagt at jeg ikke ønsker noe besøk på sykehuset denne gangen. det får vente til jeg kommer hjem. jeg har nemlig tenkt å bare hvile når jeg kan :)

takk for sympati. det hjelper litt faktisk! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...