Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Jeg er vel en som aldri har gitt julegave til de ansatte. Men er så ekstremt fornøyd med barnehagen og de ansatte på avdelingen, flotte engasjerte voksne som finner på så mye morsomme aktiviteter og turer med barna. Kan jeg komme med en orkide til hver og en av de? Er det "too much"? Blir det teit, de er sikkert ute når jeg kommer og da er det voksne fra andre avdelinger også.... Tenkte å gi dette siste uka før juleferien. Eller ville dere gitt en eske med sjokolade til hver og en av de? Anonymous poster hash: 1eb77...4ca
Flettfrid og lilleprins Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Jeg hadde ikke gitt noe. Det er bra de er flinke i jobben sin, og det holder lenge bare å si det til de!
Gjest Julia1984 Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Jeg vet at du ikke forventer noe, men vet av venninner som jobber i bhg at de synes det er kjempe koselig at du blir satt pris på slik du har tenkt til HI. Synes det er kjempe hyggelig, jeg... De har et lavlønnet, lavstatus jobb/yrke - men jammen tar de ikke vare på det mest dyrebare i samfunnet! Orkide var en god ide. Lurer på om jeg gjør akkurat det samme! Har også barna i en fantastisk flott bhg med flotte voksne folk!
Gjest Julia1984 Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 vet at DE ikke forventer noe...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Jeg synes det var en veldig god idé. Anonymous poster hash: 33f63...6bb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Veldig koselig med en liten oppmerksomhet til de som har den viktigste jobben i hele verden!! Anonymous poster hash: 9791d...f9f
MamsenMedToSmå Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Det synes jeg hørtes ut som en god tanke! Og det blir helt sikkert satt pris på
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Gir dere til vikarer og? Anonymous poster hash: 6db25...de4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Ingen vikarer på vår avd. De faste ansatte er på jobb hver dag....aldri sett en vikar der engang. Jo, 2 dager i høst da to av de ansatte var på kurs. Anonymous poster hash: 1eb77...4ca
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Jeg gir til faste vikarer, som jobber over tid på jenta si avdeling.. Som jeg har blitt litt kjent med. men ikke til alle vikarer.. Da hadde jeg blitt blakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå