Gå til innhold

hvilket leie ligger babyen i (ca uke 33)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Seteleie. Uke 38 + 1.

Prøv å kjenne etter hvor hodet til barnet er. Det er sånn jeg hele tiden har holdt meg oppdatert om hvordan min ligger, mellom ultralydene. Har også følt spark og bevegelse "overalt". Men jeg kjenner hodet hennes veldig godt, som en stor hard "klump" som stanger mot ribbeina mine. Kjempebehagelig ;)

Lykke til! Håper din ligger riktig vei :)

Annonse

Jeg blir ikke klok på dette her. Er vant til at babyene mine for d meste ligger med hodet ned hele tiden. Men nå kjenner jeg spark og dulting alle veier. Hun ligger i hvert fall ikke med hodet ned! Hvordan er d hos dere andre?

Min ligger i tverrleie så skulle vannet gå så må jeg ligge flatt ut og ringe ambulansen. :/ så en mnd får jeg vite om det blir keisersnitt eller ikke. krysser fingra for at han har snudd seg med hodet ned til da :)

Uke 34+1 og denne tutta ligger i tverrleie.. Skikkelig ubehagelig å få spark og slag fra alle kanter.. Håper hun snur seg snart. Jm og lege neste uke så får håpe hun fester seg snart.. Vil og kan helst ikke ta ks pga store blødninger ved begge forrige fødsler og da er de redd jeg blør mer ved ks..

Fikk konstantert hodeleie midt i uke 33, men jeg greier fortsatt ikke å få det helt til å stemme med spark og bevegelser - det dytter og drar og romsterer og tyter i alle retninger. Antakelig har bein og armer større aksjonsradius enn jeg helt greier å se for meg… Neste kontroll om tre uker, blir spennende å se hvordan det ligger an da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...