Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 synes barnevogner med 3 hjul ser ut som handikapvogner. er det bare meg eller? : S som er gammeldags og vil ha 4 hjul. er sikkert kjekt og lettere å styre, men jeg ville aldri gått rundt med en 3 hjuling. er dritstygt!! Anonymous poster hash: 91e3a...c2b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Gud forby at noen skulle tro at barnet ditt var funksjonshemmet! Hold deg inne med slike holdninger! ! Anonymous poster hash: 2a63a...0dd
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 har jeg sagt at jeg har fordommer ovenfor funksjonshemmede?? Det har jeg overhode ikke!! må jo få lov å ha egne meninger om hvordan ting ser ut. herregud!!! Spurte om flere er enige med meg om at 4 hjulinger er finere. Anonymous poster hash: 91e3a...c2b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Eller handikapvogner som du kaller det, ser ut som sporty og kule trehjulinger. Anonymous poster hash: 31ee4...1a5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #5 Skrevet 22. november 2013 Kan ikke se du har fått så overveldende mange samtykkende svar så kanskje du kan ta det til etterretning; ) Det er lov å tenke før man skriver! Anonymous poster hash: 2a63a...0dd
Ladybugg Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Alt man skal mene noe om.... Jeg personlig syntes det er flott at det lages vogner til barn med spesielle behov som er like "vanlige" vogner. Og at hver familie kan velge den vogn som passer dem best!!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #7 Skrevet 22. november 2013 Det kommer jo helt an på vogna..... De såkalte handicapvognene som du kaller det har jo også blitt mindre og nettere med årene, og kan nok begynne å nærme seg en vanlig trehjuling i utseende, så kan for så vidt skjønne den sammenligningen. Likevel virker det som om innlegget ditt er ment å skulle fortelle at å ha en slik handicapvogn er en skam..... Og det er det da jammen meg ikke. Trehjulinger er etter min erfaring mye enklere å håndtere enn en firhjuling, så smaken er nok som baken i den sammenheng også Anonymous poster hash: a9b5e...438
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #8 Skrevet 22. november 2013 Jøss, så nærtagende enkelte er da. Og for svare. Jeg har aldri tenkt tanken, fordi jeg synes handikapvognene ser mye større ut. Anonymous poster hash: ae535...82d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #9 Skrevet 22. november 2013 Enig med deg HI. Anonymous poster hash: 8bb09...916
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Jeg har faktisk også tenkt selv at disse vognene ser ut som handikapvogner. Liker ikke særlig 3hjulinger, synes 4 hjulsvogner er mye finere. Det betyr ikke at vi også tenker negativt om handikappede, at det er skam å ha handikapvogn pga handikappede. Det handler bare om utseendet på vognen som er så stygt, ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: cfab2...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå