Skylander Skrevet 22. november 2013 #1 Skrevet 22. november 2013 Hva hadde dere tatt for denne skinnvesken dersom dere skulle selge den? Usikker på hvilken pris jeg skal sette, men trenger penger! Den er stor, helt ubrukt og innpakket i plast.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #2 Skrevet 22. november 2013 Du kan jo forsøke å prise litt høyt og så eventuelt gå ned i pris hvis du opplever liten interesse? Det er vel ikke et merke? Jeg tror nok at du, reelt sett, ikke vil få stort mer enn mellom 300-500 for vesken. Anonymous poster hash: 59936...f5f
Elsker livet Skrevet 22. november 2013 #3 Skrevet 22. november 2013 Veldig vanskelig, hvor kommer den fra? Hvilket merke er det? Hva kostet den ny? Kunne like godt være en veske til 30 kr fra Kina når en ser den slik. Tror kanskje jeg hadde pakket den ut.
Skylander Skrevet 22. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2013 Veldig vanskelig, hvor kommer den fra? Hvilket merke er det? Hva kostet den ny? Kunne like godt være en veske til 30 kr fra Kina når en ser den slik. Tror kanskje jeg hadde pakket den ut. Jeg fikk den av ei som hadde fått den i gave fra noen andre. Men jeg har ikke peiling på hva den kostet ny eller hvilket merke det er. Jeg har diskret sjekket hele vesken etter "spor" men finner ikke.
Skylander Skrevet 22. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2013 Du kan jo forsøke å prise litt høyt og så eventuelt gå ned i pris hvis du opplever liten interesse? Det er vel ikke et merke? Jeg tror nok at du, reelt sett, ikke vil få stort mer enn mellom 300-500 for vesken. Anonymous poster hash: 59936...f5f Ja, kan evnt. prøve å sette den på 500 først da
Elsker livet Skrevet 22. november 2013 #6 Skrevet 22. november 2013 Veldig vanskelig, hvor kommer den fra? Hvilket merke er det? Hva kostet den ny? Kunne like godt være en veske til 30 kr fra Kina når en ser den slik. Tror kanskje jeg hadde pakket den ut. Jeg fikk den av ei som hadde fått den i gave fra noen andre. Men jeg har ikke peiling på hva den kostet ny eller hvilket merke det er. Jeg har diskret sjekket hele vesken etter "spor" men finner ikke. Da er det ikke usannsynlig at det er en slik veske jeg snakker om. Spørs om den er verdt bryet med å prøve å selge den.
Skylander Skrevet 22. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2013 Veldig vanskelig, hvor kommer den fra? Hvilket merke er det? Hva kostet den ny? Kunne like godt være en veske til 30 kr fra Kina når en ser den slik. Tror kanskje jeg hadde pakket den ut. Jeg fikk den av ei som hadde fått den i gave fra noen andre. Men jeg har ikke peiling på hva den kostet ny eller hvilket merke det er. Jeg har diskret sjekket hele vesken etter "spor" men finner ikke. Da er det ikke usannsynlig at det er en slik veske jeg snakker om. Spørs om den er verdt bryet med å prøve å selge den. Jeg får forsøke da, funker det ikke så gir jeg den bort til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå