Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #26 Skrevet 22. november 2013 Ho på 5 år får walkie talkie. Hun skal få litt til, men har ikke helt funnet ut av hva enda. Han på 4 får radiostyrt bil og akebrett. Ho på 2 får akebrett. Ho på 1 får ingenting. De får alle penger inn på konto, men kommer ann på hvor mye, etter hvor dyr gave de har fått. De får jo gaver av andre også, så vi har ikke lyst til å pøse på med gaver. Men har prøvd å lete etter ting de trenger eller kommer til å synes er veldig gøy Vi kjøper aldri leker til de utenom. Så da setter de så utrolig pris på å få nye ting! Det er kjempe gøy å se på Anonymous poster hash: 2bf1a...a0c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #27 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #28 Skrevet 22. november 2013 Sønnen min på 9 år ønsker seg sjakkbrett, og vi som ikke visste han likte sjakk engang. Vi lastet inn sjakk på nettbrettet og så raskt han har lært seg de grunnleggende reglene med å følge med på Carlsen. Anonymous poster hash: 07f0e...306 Den er ikke lett å innfri, er jo ikke et sjakkspill å oppdrive i dette landet.. Her vi bor er alle 4 bokhandlene tomme, lekebutikken er tom, og leverandørene er tomme. Etterspørselen er jo enorm, de klarer ikke mette markedet. Sjakk er gøy det, mine gutter lærte reglene på sfo når de gikk i første klasse, nå er yngste 9 år og er blitt kjempeflink. Anonymous poster hash: 94485...9f5 vi fikk tak i sjakkbrett på Clas Olson:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d
Silverfox Skrevet 22. november 2013 #29 Skrevet 22. november 2013 http://www.br.no/Serier/MICKI/MICKI-vevstol-av-tre?id=704926&vid=451344 Denne Også har jeg bestilt noen kjoler på ebay jeg håper kommer inn i tillegg. Sukk, barndomsminner!
Gjest Østfold-80 Skrevet 22. november 2013 #30 Skrevet 22. november 2013 Har bare fått kjøpt 1 julegave enda,og det er nye langrennski (inkl utstyr som hører med det). Har vært så opptatt med å gjøre ferdig pakke kalenderen.
Jallow B Skrevet 22. november 2013 #31 Skrevet 22. november 2013 http://www.br.no/Serier/MICKI/MICKI-vevstol-av-tre?id=704926&vid=451344 Denne Også har jeg bestilt noen kjoler på ebay jeg håper kommer inn i tillegg. Sukk, barndomsminner! I know! Jeg er ikke garantert at hun liker den, men...hun elsker å male sammen med meg, så satser på at dette kan bli noe vi gjør sammen
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #32 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Seriøst; gir dere storesøsters utstyr i julegave til lillesøster? Har storesøster fått dette kanskje i gave selv slik at dere gir samme ting i gave flere ganger. Sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. Syns også at seng som som nevner er noe en virkelig bør sikre barna sine uavhengig av om det er jul eller ikke. Samme gjelder det å overøse besteforeldre og andre med deres ønsker om ny vintergarderobe til barna. Når får barna skrive ønskelister selv? Anonymous poster hash: 0b6bd...004
Gjest 5 andre Skrevet 22. november 2013 #33 Skrevet 22. november 2013 I år får alle tre billetter til Disney on ice. De får også en leke til ca 200 kr de har lyst på. jentene ønker seg perler og tyåiske jentegreier. Guttungen vil ha beyblade eller skylanders. Har ikke kjøpt inn enda, så vet ikke helt hva det blir.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #34 Skrevet 22. november 2013 4-åringen ønsker seg ingenting (!), og erfaringsmessig blir det meste av leker eller annet til 7-åringen (som ukritisk ønsker seg ALT) liggende og samle støv etter bare et par dager. Så i år vurderer jeg sterkt om vi skal gå for noe i retning av årskort på VilVite-senteret eller Akvariet + noen småtteri å pakke inn og ha under treet. Tror ungene vil ha vel så stor glede av det Anonymous poster hash: 23aa6...fe1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #35 Skrevet 22. november 2013 5-åringen: Lego: brannstasjon inkl brannbil, helikopter o.l. I tillegg får han en stor boks med smålego. Har også kjøpt ninja turtles bil som også inkl. figurene. Baby 4 mnd: leker og klær Anonymous poster hash: 6b909...43c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #36 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Seriøst; gir dere storesøsters utstyr i julegave til lillesøster? Har storesøster fått dette kanskje i gave selv slik at dere gir samme ting i gave flere ganger. Sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. Syns også at seng som som nevner er noe en virkelig bør sikre barna sine uavhengig av om det er jul eller ikke. Samme gjelder det å overøse besteforeldre og andre med deres ønsker om ny vintergarderobe til barna. Når får barna skrive ønskelister selv? Anonymous poster hash: 0b6bd...004 Jeg er fullstendig enig. La dem nå få morsomme ting til jul og bursdag. Og gi arveting fra søsken som hovedjulegaven fra foreldrene?! Jeg gremmes... Anonymous poster hash: be170...a0e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #37 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Seriøst; gir dere storesøsters utstyr i julegave til lillesøster? Har storesøster fått dette kanskje i gave selv slik at dere gir samme ting i gave flere ganger. Sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. Syns også at seng som som nevner er noe en virkelig bør sikre barna sine uavhengig av om det er jul eller ikke. Samme gjelder det å overøse besteforeldre og andre med deres ønsker om ny vintergarderobe til barna. Når får barna skrive ønskelister selv? Anonymous poster hash: 0b6bd...004 Jeg er fullstendig enig. La dem nå få morsomme ting til jul og bursdag. Og gi arveting fra søsken som hovedjulegaven fra foreldrene?! Jeg gremmes... Anonymous poster hash: be170...a0e Heia materialisme! Lillesøster gleder seg stort til å stå i bakken med storesøster, og ønsker seg derfor slalomski! Storesøsters ski er brukt en sesong og er pakket vekk på loftet, lillesøster husker derfor ganske sikkert ikke disse. Så hva er egentlig problemet? Er det helt nødvendig med nytt utstyr til alle ungene når de er så små?! Husk at barn ikke skjønner pengeverdien, og kan bli veldig glad for ting som ikke koster så mye. Tror mange foreldre i dag oppdrar barna til grådige materialister... Anonymous poster hash: 2d9c7...14d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #38 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Seriøst; gir dere storesøsters utstyr i julegave til lillesøster? Har storesøster fått dette kanskje i gave selv slik at dere gir samme ting i gave flere ganger. Sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. Syns også at seng som som nevner er noe en virkelig bør sikre barna sine uavhengig av om det er jul eller ikke. Samme gjelder det å overøse besteforeldre og andre med deres ønsker om ny vintergarderobe til barna. Når får barna skrive ønskelister selv? Anonymous poster hash: 0b6bd...004 Jeg er fullstendig enig. La dem nå få morsomme ting til jul og bursdag. Og gi arveting fra søsken som hovedjulegaven fra foreldrene?! Jeg gremmes... Anonymous poster hash: be170...a0e Heia materialisme! Lillesøster gleder seg stort til å stå i bakken med storesøster, og ønsker seg derfor slalomski! Storesøsters ski er brukt en sesong og er pakket vekk på loftet, lillesøster husker derfor ganske sikkert ikke disse. Så hva er egentlig problemet? Er det helt nødvendig med nytt utstyr til alle ungene når de er så små?! Husk at barn ikke skjønner pengeverdien, og kan bli veldig glad for ting som ikke koster så mye. Tror mange foreldre i dag oppdrar barna til grådige materialister... Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Kan hun ikke bare arve skiene da? Trenger de pakkes inn å gis som julegave? Dette handler ikke om materialisme, men at det høres utrolig gjerrig og smålig ut. Har en dårlig råd klarer en alltids finne på noe, så nei- det handler ikke om penger. Anonymous poster hash: 0b6bd...004
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #39 Skrevet 22. november 2013 3åringen skal få rattkjelke + noen småting (tegnesaker, bok eller noe slikt) Fra morfar får hun ullklær. Det får hun alltid. Fra mormor vet jeg ikke, men sikkert noen leker Anonymous poster hash: 41d97...315
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #40 Skrevet 22. november 2013 Min på 5 får Turtles hovedkvarter, turtles bilen, de fire turtlesene, turtles Lego, turtles fiende (ja, han elsker turtles ) DVD, bok.. Hm, tror det er det jeg har kjøpt til nå Anonymous poster hash: afeea...5cb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #41 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Seriøst; gir dere storesøsters utstyr i julegave til lillesøster? Har storesøster fått dette kanskje i gave selv slik at dere gir samme ting i gave flere ganger. Sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. Syns også at seng som som nevner er noe en virkelig bør sikre barna sine uavhengig av om det er jul eller ikke. Samme gjelder det å overøse besteforeldre og andre med deres ønsker om ny vintergarderobe til barna. Når får barna skrive ønskelister selv? Anonymous poster hash: 0b6bd...004 Jeg er fullstendig enig. La dem nå få morsomme ting til jul og bursdag. Og gi arveting fra søsken som hovedjulegaven fra foreldrene?! Jeg gremmes... Anonymous poster hash: be170...a0e Heia materialisme! Lillesøster gleder seg stort til å stå i bakken med storesøster, og ønsker seg derfor slalomski! Storesøsters ski er brukt en sesong og er pakket vekk på loftet, lillesøster husker derfor ganske sikkert ikke disse. Så hva er egentlig problemet? Er det helt nødvendig med nytt utstyr til alle ungene når de er så små?! Husk at barn ikke skjønner pengeverdien, og kan bli veldig glad for ting som ikke koster så mye. Tror mange foreldre i dag oppdrar barna til grådige materialister... Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Kan hun ikke bare arve skiene da? Trenger de pakkes inn å gis som julegave? Dette handler ikke om materialisme, men at det høres utrolig gjerrig og smålig ut. Har en dårlig råd klarer en alltids finne på noe, så nei- det handler ikke om penger. Anonymous poster hash: 0b6bd...004 "Det handler ikke om penger", nei vel, så hva handler det om da?! Du mener jo at eneste gyldige gaven er noe nytt som er KJØPT for penger. Ellers er man smålig og gjerrig. Lillesøster ønsker seg kun en ting, og det er slalomski. Det får hun, så hva er problemet?! Anonymous poster hash: 2d9c7...14d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #42 Skrevet 22. november 2013 9 åringen og 6 åringen får hver sitt nettbrett. Babyen på 6 mnd får en gyngebamse, tror jeg. Anonymous poster hash: 3a1e4...b80
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #43 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:)Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Seriøst; gir dere storesøsters utstyr i julegave til lillesøster? Har storesøster fått dette kanskje i gave selv slik at dere gir samme ting i gave flere ganger. Sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. Syns også at seng som som nevner er noe en virkelig bør sikre barna sine uavhengig av om det er jul eller ikke. Samme gjelder det å overøse besteforeldre og andre med deres ønsker om ny vintergarderobe til barna. Når får barna skrive ønskelister selv?Anonymous poster hash: 0b6bd...004 Uff, må si meg enig i denne. Det ble litt for kjipt for min smak. Anonymous poster hash: 3a1e4...b80
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #44 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Seriøst; gir dere storesøsters utstyr i julegave til lillesøster? Har storesøster fått dette kanskje i gave selv slik at dere gir samme ting i gave flere ganger. Sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. Syns også at seng som som nevner er noe en virkelig bør sikre barna sine uavhengig av om det er jul eller ikke. Samme gjelder det å overøse besteforeldre og andre med deres ønsker om ny vintergarderobe til barna. Når får barna skrive ønskelister selv? Anonymous poster hash: 0b6bd...004 Jeg er fullstendig enig. La dem nå få morsomme ting til jul og bursdag. Og gi arveting fra søsken som hovedjulegaven fra foreldrene?! Jeg gremmes... Anonymous poster hash: be170...a0e Heia materialisme! Lillesøster gleder seg stort til å stå i bakken med storesøster, og ønsker seg derfor slalomski! Storesøsters ski er brukt en sesong og er pakket vekk på loftet, lillesøster husker derfor ganske sikkert ikke disse. Så hva er egentlig problemet? Er det helt nødvendig med nytt utstyr til alle ungene når de er så små?! Husk at barn ikke skjønner pengeverdien, og kan bli veldig glad for ting som ikke koster så mye. Tror mange foreldre i dag oppdrar barna til grådige materialister... Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Kan hun ikke bare arve skiene da? Trenger de pakkes inn å gis som julegave? Dette handler ikke om materialisme, men at det høres utrolig gjerrig og smålig ut. Har en dårlig råd klarer en alltids finne på noe, så nei- det handler ikke om penger. Anonymous poster hash: 0b6bd...004 "Det handler ikke om penger", nei vel, så hva handler det om da?! Du mener jo at eneste gyldige gaven er noe nytt som er KJØPT for penger. Ellers er man smålig og gjerrig. Lillesøster ønsker seg kun en ting, og det er slalomski. Det får hun, så hva er problemet?! Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Hva det handler om? Spør du virkelig? Kanskje du neste år kan sjekke om andre er lei/ ikke bruker årets gave. Slik kan du f.eks ta gaven du gir til svigermor iår og gi til din egen mor neste år. Skulle noen gitt vekk skiene er det storesøster. Neste år får vel hun som mottar skiene nå kjolen største får iår og minste får skiene. Utrolig sært! Anonymous poster hash: 0b6bd...004
SmellyCat Skrevet 22. november 2013 #45 Skrevet 22. november 2013 Så langt har jeg kjøpt badeskum til mini. Vet pappaen vurderer nettbrett, så blir nok det. Har sagt han får ordne noe fra oss. Ellers holder det nok i massevis med badeskum for treåringen
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #46 Skrevet 22. november 2013 6 åringen: ninja tutels sengetøy, ninja turtels figur med lyd, smart telefon, hot wheels gave pakning, hot wheels stor off road og pc-spill. 4 åringen: prinsesse sengetøy, askepott dukke, pc-spill, smart telefon, dukkehus, snakkende katt. Anonymous poster hash: e2377...544
Englenemine Skrevet 22. november 2013 #47 Skrevet 22. november 2013 Eldste : nintendo 3 ds xl Luigi limited edition. Super Mario spill. Lego Chima Gorzan gorillarobot . Lego Chima dvd nr 3. Foreløpig dette. Minste: Brannmann Sam brannstasjon. Brannmann sam brannbil. Brannmann sam dvd. Tegnebrett. Akebrett. Foreløpig dette.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #48 Skrevet 22. november 2013 1-åringene får sportsvogn, voksipose, lammeskinn og DVD til bilen 4-åringen får Bilstol og duplo Anonymous poster hash: d22d1...435
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #49 Skrevet 22. november 2013 1- åringen - ullfleecedress og en eller annen leke 3 1/2- åringen - slalomski (storesøsters brukte), tegnebrett 6- åringen - "Min første strikkepakke", broderisaker, MGPjr-cd, penkjole til juleselskaper Alle tre er jenter:) Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Seriøst; gir dere storesøsters utstyr i julegave til lillesøster? Har storesøster fått dette kanskje i gave selv slik at dere gir samme ting i gave flere ganger. Sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. Syns også at seng som som nevner er noe en virkelig bør sikre barna sine uavhengig av om det er jul eller ikke. Samme gjelder det å overøse besteforeldre og andre med deres ønsker om ny vintergarderobe til barna. Når får barna skrive ønskelister selv? Anonymous poster hash: 0b6bd...004 Jeg er fullstendig enig. La dem nå få morsomme ting til jul og bursdag. Og gi arveting fra søsken som hovedjulegaven fra foreldrene?! Jeg gremmes... Anonymous poster hash: be170...a0e Heia materialisme! Lillesøster gleder seg stort til å stå i bakken med storesøster, og ønsker seg derfor slalomski! Storesøsters ski er brukt en sesong og er pakket vekk på loftet, lillesøster husker derfor ganske sikkert ikke disse. Så hva er egentlig problemet? Er det helt nødvendig med nytt utstyr til alle ungene når de er så små?! Husk at barn ikke skjønner pengeverdien, og kan bli veldig glad for ting som ikke koster så mye. Tror mange foreldre i dag oppdrar barna til grådige materialister... Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Kan hun ikke bare arve skiene da? Trenger de pakkes inn å gis som julegave? Dette handler ikke om materialisme, men at det høres utrolig gjerrig og smålig ut. Har en dårlig råd klarer en alltids finne på noe, så nei- det handler ikke om penger. Anonymous poster hash: 0b6bd...004 "Det handler ikke om penger", nei vel, så hva handler det om da?! Du mener jo at eneste gyldige gaven er noe nytt som er KJØPT for penger. Ellers er man smålig og gjerrig. Lillesøster ønsker seg kun en ting, og det er slalomski. Det får hun, så hva er problemet?! Anonymous poster hash: 2d9c7...14d Hva det handler om? Spør du virkelig? Kanskje du neste år kan sjekke om andre er lei/ ikke bruker årets gave. Slik kan du f.eks ta gaven du gir til svigermor iår og gi til din egen mor neste år. Skulle noen gitt vekk skiene er det storesøster. Neste år får vel hun som mottar skiene nå kjolen største får iår og minste får skiene. Utrolig sært! Anonymous poster hash: 0b6bd...004 Hvor snobbete er det egentlig mulig å være???Jenta ønsker seg slalomski. Skal de virkelig kjøpe nye når de har et par slalomski på loftet??? Julegaver handler om å glede andre. Denne jenta kommer til å bli kjempeglad. Da er vel alt såre vel??? Herregud, hun er tre år!!! Tror du virkelig forstår, i det hele tatt bryr seg, om at skiene er brukt??? Anonymous poster hash: f5a2b...a70
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #50 Skrevet 22. november 2013 Eldste får ski, og Brannmann Sam brannbilen. Ski trenger han, og brannbilen er den ene tingen han ønsker seg.. Han skal kanskje få noen figurer med brannmann sam og, men ikke helt sikker enda. Minste får en gåbil. Har ikke noe mer til han, for han trenger rett å slett ingenting. Anonymous poster hash: f9844...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå