Gå til innhold

Dagens hjertesukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min gjør ingenting utenom å lage middag og rydde leker fra gulvene på kvelden. Det er jeg som vasker, henger opp, bretter og setter på plass klær. Det er jeg som vasker og rydder. Det er jeg som rundvasker. Det er jeg som rydder kurver og klesskap. Det er jeg som vasker komfyren. Det er jeg som rydder og holder det pent utenfor huset. Det er jeg som pakker barnehagesekker og gjør klart til dagen etterpå. Det er bare jeg som gjør de ekstra tingene.

Spurte han om han kunne gjøre to små ting for flere måneder siden og det er enda ikke blitt gjort til tross for flere påminnelser! Han sier bare at han skal gjøre det.

Han er en flott fyr, men dette irriterer meg!!

Hvordan er deres menn?

Anonymous poster hash: 9650c...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min gjør ingenting utenom å lage middag og rydde leker fra gulvene på kvelden. Det er jeg som vasker, henger opp, bretter og setter på plass klær. Det er jeg som vasker og rydder. Det er jeg som rundvasker. Det er jeg som rydder kurver og klesskap. Det er jeg som vasker komfyren. Det er jeg som rydder og holder det pent utenfor huset. Det er jeg som pakker barnehagesekker og gjør klart til dagen etterpå. Det er bare jeg som gjør de ekstra tingene.

Spurte han om han kunne gjøre to små ting for flere måneder siden og det er enda ikke blitt gjort til tross for flere påminnelser! Han sier bare at han skal gjøre det.

Han er en flott fyr, men dette irriterer meg!!

Hvordan er deres menn?

Min mann skjønner jeg er et unikum etter å ha lest her inne.

Han tar initiativ til husarbeid selv. Etter noen vaskeblemmer med klær får han kun lov å vaske sengetøy og håndklær. Kniiiis.

Han tar alltid oppvaskmaskinen. Han skifter gjerne på senga på fredag uten å få beskjed. Han vet jeg skal gjøre det.

I tillegg sender han meg på lunsj med venninner rett som det er, fordi mammaer også trenger alenetid.

Ikke rart jeg elsker han.

Nå skal de sies at vi alltid har gjort det lille ekstra for hverandre. Hender jeg står opp tidlig for å lage matpakke til han og da skjærer jeg osten i hjerter.

Sikkert kjempe søtt og kvalmt for de fleste. 😂 men vi har et supert forhold.

Jeg elsker hverdager jeg. Fine hverdager.

Anonymous poster hash: 889fa...c65

Skrevet

Gjør han noe mer en å reie på sengen? ;) Jeg lurer på om mannfolkene er flinke til å hjelpe til med det ekstra som følger med. Det man ikke må gjøre hver dag, men som fort hoper seg opp om det ikke blir gjort. Slikt som komfyren, rydde boder, rydde typiske rotekurver, matskap, vasking o.l.

Nå kjennes det ut som jeg er i full jobb og hushjelp på kvelden og helger.

Når jeg har vasket/ryddet har jeg fire som går etter meg og roter.

Skrevet

Gjør han noe mer en å reie på sengen? ;) Jeg lurer på om mannfolkene er flinke til å hjelpe til med det ekstra som følger med. Det man ikke må gjøre hver dag, men som fort hoper seg opp om det ikke blir gjort. Slikt som komfyren, rydde boder, rydde typiske rotekurver, matskap, vasking o.l.

Nå kjennes det ut som jeg er i full jobb og hushjelp på kvelden og helger.

Når jeg har vasket/ryddet har jeg fire som går etter meg og roter.

Nja. Ikke alt han ser da. Han ER bare en mann. Komfyr og kjøkkenbenken vet han skal tas. Men det kan flyte litt innimellom. Men jeg er ikke hysterisk heller. Ren seng, rent kjøkken og bad det er viktigst.

Det hender jeg kommer hjem og jeg hører støvsugeren går så han kan definitivt tenke selv. Jeg kommer nok ALDRI til å komme hjem til nypussede vinduer. Takk og lov. Litt kar må han være. :-)

Skrevet

Kanskje jeg overreagerer. Får du oppmerksomhet fra han? Jeg får en klem i ny og ne iløpet av uka. Sex og ligge i armkrok osv tar jeg initiativ til. Blomster og gaver utenom jul/bursdag har jeg aldri fått.

Skrevet

Kanskje jeg overreagerer. Får du oppmerksomhet fra han? Jeg får en klem i ny og ne iløpet av uka. Sex og ligge i armkrok osv tar jeg initiativ til. Blomster og gaver utenom jul/bursdag har jeg aldri fått.

Gaver er han egentlig dårlig på. Synes vel jeg får kjedelige ting. Kniiiis. Men det gjør ikke noe.

Får sjelden blomster men jeg har selv det ikke er så viktig.

Men, jeg kan feks gå og glede meg til en bok kommer ut (sist var det Politi) og så kan den ligge på hodeputa mi når jeg legger meg en kveld. Jeg setter pris på slikt for det viser at han følger med og bryr seg.

Ellers er han flink til å insistere på at jeg unner meg en ny kjole feks. Jeg kan tenke den er for dyr og så sier han, ta den jeg betaler.

Slikt er også viktig.

Men for all del han ER sløv også. Hans bil nekter jeg ofte å kjøre fordi den flyter av tomme brusflasker og aviser. Gidder ikke tvinge han til å rydde DEN.

Tenker han får ha sitt eget fristed også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...