Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Har vært plaget med kviser (spesielt sånne med væske, og ikke talg) siste året ca. I dag ser jeg at jeg er helt kvisefri:-) Begynte å tenke på hvordan det kunne ha seg, og det eneste jeg kan komme på er at jeg ikke har brukt Microgynon (p-piller) på tre uker, grunnet latskap siden jeg er singel og sexløs, hehe. Kan det være de som har gitt meg stygg hud? Noen som har erfart det samme? Jeg spiser ikke mindre sukker enn normalt. Ingen endringer i forhold til trening, stress, sminke eller noe annet jeg kan komme på som kan påvirke huden / gi kviser. Anonymous poster hash: d4fdd...cf8 Anonymous poster hash: d4fdd...cf8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Jeg får kviser av p-piller (og minipiller), så det kan jo hende. Det er jo hormoner og alle reagerer ulikt på dem. Anonymous poster hash: 5ca7e...5df
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Ja.. Jeg hadde ikke noe problemer med uren hud i ungdomsårene, men er "velsignet" med det nå i mer voksen alder;-) Får du kviser av alle typer p-piller? Prøvd noe annet? Fordeler/ulemper, bivirkninger? Anonymous poster hash: d4fdd...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå