Ziva Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Handlet inn alt jeg trengte til helgen, får et par snupper på middagsbesøk. Gubben dro på guttetur i dag. Første irritasjon var om jeg kunne lage viltgryte til han og gutta, for det var så lettvint for meg da alle indigrensene lå i kjøleskapet. Klart de lå i kjøleskapet da jeg har handlet de inn for å lage gryte i helgen!! Greit jeg lagde og han måtte ut å handle nye indigrenser til meg. Tuslet nå til kjøleskapet for å snoke litt, er fysen på noe. Suverent, der manglet brokkolien og kålrota. Sender etterlysningsmelding og lurer på om han har med seg noe som ikke er hans. Nei! var svaret. Ok men jeg mangler litt i kjøleskapet... Å ja men det var da ikke noe problem for han hadde jo kjøpt inn nytt. Ehh nei, det nye er til meg og det "gamle" har du i gryta di. Ikke noe problem får jeg til svar, jeg kjøper nytt til deg på mandag.... Glem det jeg handler selv i morgen! Ikke noe problem å handle selv men poenget var at jeg skulle slippe å bære det hjem. Det var jo derfor vi handlet i går. Neste gang får gutta lage mat selv og ikke satse på noe lettvint fra meg. Jeg elsker gubben min, men noen ganger gjør han det vanskligere for seg selv
sug lut Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Du burde jo få prisen for snill kone, da. Det minste han kan gjøre er å vise at han er klar over akkurat det.
Gjest Kira Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Den der hørtes dessverre veldig kjent ut! Skjønner ikke at de aldri kan begripe at det man har handlet inn ofte skal brukes til en spesifikk ting. Du får tenke positiv, du har tross alt fri fra mannen hele helgen
LilleBjella Skrevet 22. november 2013 #4 Skrevet 22. november 2013 Høhø. Her tør vi knapt åpne en ny brunost eller en pakke uåpnet kokt skinke, uten å spørre om tillatelse. Han har tydeligvis tatt i bruk strategien "føre var", etter et par uheldige episoder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå