Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg og kjæresten skal ha en pustepause fra hverandre. Kommunikasjonen har gått helt i lås og vi klarer ikke fikse dette selv. Skal til FVK i desember en gang. Situasjonen er så trasig. Men jeg orker ikke gå hjemme på denne måten så jeg har dratt til en venninne. Hva tenker dere om lengde på en slik pause. Vi tenker at vi skal få litt rom hver for oss, men hvis vi skal vente til FVK blir det snakk om en måned. Hva mener dere? Anonymous poster hash: 0f0c3...b79
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Dere må sette ned noen regler dere begge må følge i pausen, tenker jeg. Så kan man vel ikke sette en bestemt dato, men si at dere tar pause frem til timen på FVK og ta det derfra. Anonymous poster hash: 4292a...7aa
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Dette med pause er ganske umulig å forklare for barn, så enten håper jeg dere ikke har noen eller at dere har en plausibel unnskyldning som at 'far skal jobbe i Singapore i en måned'. Håper det går bra for dere. Anonymous poster hash: 03fe3...3cb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Ingen barn, heldigvis. Aldri hatt så vondt i mitt liv. HI Anonymous poster hash: 0f0c3...b79
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Ingen barn, heldigvis. Aldri hatt så vondt i mitt liv. HI Anonymous poster hash: 0f0c3...b79 Jeg vet hvor vondt det gjør. Eller ikke pause, men bli forlatt HELT plutselig. Jeg er helt ødelagt, sitter alene igjen med 2 små barn. Det er akkurat som om han er død. Savnet er stort. Anonymous poster hash: 4292a...7aa
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Ingen barn, heldigvis. Aldri hatt så vondt i mitt liv. HI Anonymous poster hash: 0f0c3...b79 Jeg vet hvor vondt det gjør. Eller ikke pause, men bli forlatt HELT plutselig. Jeg er helt ødelagt, sitter alene igjen med 2 små barn. Det er akkurat som om han er død. Savnet er stort. Anonymous poster hash: 4292a...7aa Sitter med den følelsen jeg også Anonymous poster hash: 839cc...d90
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Men hvordan klare hverdagen? Hvordan klare å sovne? Jeg er utslitt av å gråte natten gjennom:( Anonymous poster hash: 0f0c3...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå