♥Madam Mim♥ Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Har noen her tips til hvordan i alle dager jeg skal få han til å være mer interessert i å se verden fra mageleie? Han kan ligge på magen å bare kose seg. Ligger da med hodet hvilende påd en ene armen og leker/spiser på lekene sine. Jeg setter armene innunder kroppen hans i vinkel fra armene og da løfter han, men viser ingen initiativ til å gjøre dette på egenhånd. Har vært to ganger hos fysioterapeut og har ny time i desember så dette er et "problem" som blir fulgt opp, men føler ikke noe hjelper.... Han er sterk i alt annen bevegelse og det er heller ikke låsninger som er problemet. Fikk litt hetta når jeg i stad så bilde av en baby som er en uke mindre en min gutt som i dag satt seg opp helt selv! Gutten min er jo milevis fra i det hele tatt å komme i krabbestilling! Ligge på magen på stellebordet, friste med leker, ligge ansikt til ansikt med han er allerde forsøkt.....Hva skal jeg gjøre??
scarecrow2011 Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Mine har elsket sånne speil på hjul
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Har du ammepute, kan du legge han med armene ov overkroppen på den. så han kommer litt mer opp. kanskje det er lettere for han og se verden da? eller rulle et teppeog legge under armene hans Anonymous poster hash: aa225...00a
♥Madam Mim♥ Skrevet 21. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2013 Takk for svar :-) Han har sånt speil og er veldig glad i det når jeg har satt han opp, men ser ikke i det av seg selv dessverre. han kan løfte hvis han vil, men finner liksom ut at det er for tungt og da gidder han ikke :-/ Eneste jeg kom på nå nettopp er at jeg ikke har forsøkt håndkle under brystet trikset på en stund så det skal forsøkes i morgen. Sist gang løftet han litt selv :-) Har prøvd å få tips fra fysioterapeuten også, men hun er tom for ideer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå