Gå til innhold

Wææh. Da har jeg fått dato for igangsettelse. Om en mnd er jeg 3 barnsmamma :-)

Anbefalte innlegg

18 desember blir jeg satt i gang om ikke tvillingene finner ut de skal komme selv  før den tid. Spennende å faktisk ha en dato å forholde seg til. Det er jo ikke lenge til. Kjenner det plutselig begynner å gå opp for meg dette.

Å så får jeg kanskje feire jul sammen med familien i stedet for å ligge på sykehus også. Jeg er så glaaaad :-)

Fortsetter under...

Så koselig:) Når er termin?

Termin er 4 januar så egentlig 44 dager igjen. Men nå ble det visst bare 27. Føltes så nært ut plutselig. Jeg som har følt meg så rolig frem til nå :P

Hei og så godt det må være å ha en dato å forholde seg til :)

Er det en spesiell grunn for at du har fått en igangsettingsdato? (om jeg får spørre). Er det bare å spørre om å få en slik dato?

Begge tvillingene ligger med hodet ned, iallefall tv1, så regner med det blir vanlig fødsel om tv1 ikke snur på seg siste tiden. Er for tiden innlagt på min 3.uke grunnet avflatet livmorhals.

Og pga lang reisevei hjem (3 timer), tør dem ikke sende meg hjem før di to små er kommet og klar for hjemreise.

33+4 idag.

Annonse

Hei og så godt det må være å ha en dato å forholde seg til :)

Er det en spesiell grunn for at du har fått en igangsettingsdato? (om jeg får spørre). Er det bare å spørre om å få en slik dato?

Begge tvillingene ligger med hodet ned, iallefall tv1, så regner med det blir vanlig fødsel om tv1 ikke snur på seg siste tiden. Er for tiden innlagt på min 3.uke grunnet avflatet livmorhals.

Og pga lang reisevei hjem (3 timer), tør dem ikke sende meg hjem før di to små er kommet og klar for hjemreise.

33+4 idag.

Jeg skal føde på st.olavs å der kunne de fortelle meg at de satte i gang når du var 38 uker ved tvillinger. Visste det ikke selv før i går. Regner med at det er ulike prosedyrer på de forskjellige sykehusene. Hvilket sykehus tilhører du?

Skjønner godt de ikke har lyst å sende deg avgårde i den situasjonen. Det er jo bare å spørre hvilke rutiner de har for det på ditt sykehus. Men vil jo tro at siden du har avflatet livmorhals så går du ikke så lenge uansett? Men får håpe de holder seg der inne hvertfall et par uker til da :-)

Tilhører Lillehammer, og fikk en følelse på at man blir satt igang i uke 38 her og.

Er 34 uker mandag og da får jeg antakeligvis lov til å være mer oppe :)

Kan høre med legen ang om å fått en eksakt dato for igangsetting hvis jeg går så langt da.

Har ligget i 3 uker, kun fått gått på do/dusjet og hentet meg mat.

Livmorhalsen var 17mm da jeg ble innlagt, og for en uke siden var den så og si helt flata ut + en bittebitte liten åpning.

Så her at ikke liggingen hjulpet.

Tilhører Lillehammer, og fikk en følelse på at man blir satt igang i uke 38 her og.

Er 34 uker mandag og da får jeg antakeligvis lov til å være mer oppe :)

Kan høre med legen ang om å fått en eksakt dato for igangsetting hvis jeg går så langt da.

Har ligget i 3 uker, kun fått gått på do/dusjet og hentet meg mat.

Livmorhalsen var 17mm da jeg ble innlagt, og for en uke siden var den så og si helt flata ut + en bittebitte liten åpning.

Så her at ikke liggingen hjulpet.

Uff så kjedelig da. Men du er hvertfall i trygge hender om noe skulle skje. :) Hver dag de holder seg der inne er jo en seier da :) Og du har jo kommet langt så skulle noe skje så ser sannsynligheten for at et skal gå bra veldig stor. :) Nå har ikke livmorhalsen min blitt målt de siste 3 uker, men sist var den god å lang, over 4 cm så det er ikke problemer med for kort livmorhals her hvertfall  ;-)

Da er du heldig :)

Neida, det er trygt og godt å være her. Mannen og resten av familien synes også det er best jeg er her.

Selv om det kan bli lange dager!

Målet mitt og alle her er å komme til uke 34 :)

Da kan dem bare komme, men selvsagt.. hver dag i magen er en bonus for dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...