Gå til innhold

Murringer.... flere?

Anbefalte innlegg

Hei.

Av og til, spesielt på natta, kjenner jeg svake mensmurringer.. Akkurat som jeg gjorde i starten av svangerskapet.. Er på 14+3.. Kan jo forstå at det er mye som skal vokse seg til der inne og at det ikke alltid vil gå helt ubemerket hen, men jeg blir likevel bekymret... Jeg har hatt flere ultralyder, alt har sett perfekt ut hele veien.. Dette fordi jeg har mistet to ganger tidligere.. Og derfor er jeg jo også kanskje litt overnervøs for at noe skal gå galt.

I tillegg har den streken på magen blitt noe mindre synlig.. Dette varierer litt egentlig, noen ganger er den mer syntlig enn andre..

Det er som sagt ikke sterke smerter, men svake murringer... Flere som har det sånn, eller har hatt det på dette tidspunktet i svangerskapet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098736-murringer-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det av og på selv, er 17+0 idag. Jeg blir også litt urolig, men tror det bare er en slags voksesmerter og at ting skjer der inne. Får også ligamentssmerter av og til, men de kjennes anderledes ut. Skal på UL idag så håper alt står bra til der inne i magehuset!! Litt nervøs..!

Annonse

Jeg er 16-17 uker på vei og har de siste nettene våknet flere ganger av murring i mageb. Det er nok mest for at ting strekkes på og vokser nå, for er litt øm i magen og følelse av at magen er "kort". Merket det spesielt idag da jeg har treningsgruppe med uttøying mot slutten - magen var ikke like fleksibel i lengedrag som normalt. Så jeg tenker murring i denne perioden mest er strekk på vev jeg :) kjenner det mest i nedre eel av magen om natten men mer hele magen ved strekk om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...