Gå til innhold

Noen her som har blitt konsert? Lurer på om jeg har fått en infeksjon etter inngrepet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble konisert for en uke siden. Gikk fint de første dagene... Men nå... Har magesmerter som kommer og går, ikke mens-smerter, men mer som mageknip. Føler meg oppblåst. Og ikke minst, utfloden/"sårvæsken" lukter noe så inni helv...vondt!! Jeg er veldig nøye med hygiene, men det lukter like forbaska. Må bytte bind så fort jeg kjenner det kommer noe i det, hvis ikke stinker det rett og slett... På jobb har jeg ikke mulighet til å fly på do og bytte bind hele dagen, og det lukter...merker jeg trekker meg unna folk, for er redd de skal kjenne lukten... Vet det ikke er så vanlig å oppleve infeksjon ette et slikt inngrep, men dette kan da ikke være vanlig? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 7200d...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt konsert og konisert?

Kan jeg spørre hva det er??

Anonymous poster hash: 4eea9...856

Skrevet

Haha... Sorry, så skrivefeilen nå! Skal være konisert og ikke konsert! Konisering er fjerning av celleforandringer i livmorhalsen... Altså man tar vekk celler der forandringene er, for å evnt forebygge livmorhals-kreft...

Skrevet

Haha... Sorry, så skrivefeilen nå! Skal være konisert og ikke konsert! Konisering er fjerning av celleforandringer i livmorhalsen... Altså man tar vekk celler der forandringene er, for å evnt forebygge livmorhals-kreft...

Aaaaah. Lurte veldig her.

Altså ingen erfaring på området lurte bare på hva DETTE var.

Uansett, betent lukt. Ring legen. Høres ikke bra ut. Du kan sikkert få svar over telefon om du må inn på sykehuset.

Jobbet på sykehjem og kan si at lukter det vondt er ikke det et godt tegn.

Ikke for å skremme. Men du trenger kanskje noen piller.

Skrevet

Aaaaah. Lurte veldig her.

Altså ingen erfaring på området lurte bare på hva DETTE var.

Uansett, betent lukt. Ring legen. Høres ikke bra ut. Du kan sikkert få svar over telefon om du må inn på sykehuset.

Jobbet på sykehjem og kan si at lukter det vondt er ikke det et godt tegn.

Ikke for å skremme. Men du trenger kanskje noen piller.

Skrevet

Du må ringe legevakta nå, det skal IKKE lukte vondt. Deter tegn på infeksjon, selv uten feber.

Anonymous poster hash: 253e1...c83

Skrevet

Så det holder ikke å ringe legen i morra altså? Tenkte at dette ikke var "ille nok" til å bry legevakta med lissom... Men det kan vel ikke skade å ta en tlf... HI

Skrevet

Nei,du bør ikke vente.

Anonymous poster hash: 253e1...c83

Skrevet

Legevakta kunne ikke hjelpe stort... De visste rett og slett svært lite om det. De ba meg ta kontakt med fastlege evnt gynekologisk poliklinikk der jeg ble operert, i morra... Så da får jeg vel gjøre det... HI

Skrevet

Legevakta kunne ikke hjelpe stort... De visste rett og slett svært lite om det. De ba meg ta kontakt med fastlege evnt gynekologisk poliklinikk der jeg ble operert, i morra... Så da får jeg vel gjøre det... HI

Så lenge du ikke har feber eller smerter kan du trygt vente til i morgen. Men veldig greit å ta det i morgen tidlig i tilfelle de vil ha deg inn og se på deg.

Lykke til. :-)

Skrevet

Har ikke feber nei, vet jo at man gjerne får det hvis man har en infeksjon i kroppen. Smerter har jeg, men vil vel ikke kalle dem sterke... Moderate kanskje... Er noe som ikke stemmer, så må finne ut av det.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...