Fjellfrøstjerne Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Sjokkert over at noen kan bo i en slik svinesti, med barn. Og at de ikke skjemmes!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Sjokkert over at noen kan bo i en slik svinesti, med barn. Og at de ikke skjemmes! Så på det ja, verste er at de ikke hørte på sinnasnekkeren. Like rotete der nå.. Anonymous poster hash: ead39...b24
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Sjokkert over at noen kan bo i en slik svinesti, med barn. Og at de ikke skjemmes! Jaaaa. Elsker å se hvor jævelig folk bor og har det. De i dag var vel ikke helt renslige nei. Grøss asså. Tidligere så jeg en mor som brukte konfirmasjonspengene til datteren for å pusse opp. Ikke ble hun ferdig å pusse opp heller. Djiiiiiiises. Anonymous poster hash: 34593...9ff
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Sjokkert over at noen kan bo i en slik svinesti, med barn. Og at de ikke skjemmes! Jaaaa. Elsker å se hvor jævelig folk bor og har det. De i dag var vel ikke helt renslige nei. Grøss asså. Tidligere så jeg en mor som brukte konfirmasjonspengene til datteren for å pusse opp. Ikke ble hun ferdig å pusse opp heller. Djiiiiiiises. Anonymous poster hash: 34593...9ff
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 At de tør å få filmet dritten sin, dette kan dei få høre i mange år fremmover hvordan de har bodd. Anonymous poster hash: 257b2...9b1
Fjellfrøstjerne Skrevet 21. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2013 Sjokkert over at noen kan bo i en slik svinesti, med barn. Og at de ikke skjemmes! Så på det ja, verste er at de ikke hørte på sinnasnekkeren. Like rotete der nå..Anonymous poster hash: ead39...b24 Like rotete der nå? Herregud, at det går an å la sine barn vokse opp i en grisebinge.. Grenser til omsorgssvikt, etter mitt syn.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Sjokkert over at noen kan bo i en slik svinesti, med barn. Og at de ikke skjemmes!Så på det ja, verste er at de ikke hørte på sinnasnekkeren. Like rotete der nå..Anonymous poster hash: ead39...b24 Like rotete der nå? Herregud, at det går an å la sine barn vokse opp i en grisebinge.. Grenser til omsorgssvikt, etter mitt syn. Ja, skuffa over at ikke han Otto har vært der for å se om de holder det de lover. Skulle sendt han en mail om å ta seg en tur for å se. Anonymous poster hash: ead39...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå