Gå til innhold

Noen som ser på sinnasnekkern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokkert over at noen kan bo i en slik svinesti, med barn. Og at de ikke skjemmes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokkert over at noen kan bo i en slik svinesti, med barn. Og at de ikke skjemmes!

Så på det ja, verste er at de ikke hørte på sinnasnekkeren. Like rotete der nå..

Anonymous poster hash: ead39...b24

Skrevet

Jaaaa. Elsker å se hvor jævelig folk bor og har det. De i dag var vel ikke helt renslige nei. Grøss asså.

Tidligere så jeg en mor som brukte konfirmasjonspengene til datteren for å pusse opp. Ikke ble hun ferdig å pusse opp heller.

Djiiiiiiises.

Anonymous poster hash: 34593...9ff

Skrevet

Jaaaa. Elsker å se hvor jævelig folk bor og har det. De i dag var vel ikke helt renslige nei. Grøss asså.

Tidligere så jeg en mor som brukte konfirmasjonspengene til datteren for å pusse opp. Ikke ble hun ferdig å pusse opp heller.

Djiiiiiiises.

Anonymous poster hash: 34593...9ff

Skrevet

At de tør å få filmet dritten sin, dette kan dei få høre i mange år fremmover hvordan de har bodd. 

Anonymous poster hash: 257b2...9b1
Skrevet

Så på det ja, verste er at de ikke hørte på sinnasnekkeren. Like rotete der nå..Anonymous poster hash: ead39...b24

Like rotete der nå? Herregud, at det går an å la sine barn vokse opp i en grisebinge.. Grenser til omsorgssvikt, etter mitt syn.

Skrevet

Så på det ja, verste er at de ikke hørte på sinnasnekkeren. Like rotete der nå..Anonymous poster hash: ead39...b24
Like rotete der nå? Herregud, at det går an å la sine barn vokse opp i en grisebinge.. Grenser til omsorgssvikt, etter mitt syn.

Ja, skuffa over at ikke han Otto har vært der for å se om de holder det de lover.

Skulle sendt han en mail om å ta seg en tur for å se.

Anonymous poster hash: ead39...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...