Gå til innhold

Tone termin i mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som meg, men hun har helt flat mage. Her har den est ut i flere uker alt. Er jeg tidlig ute? Bruker mammabukser nå...

Anonymous poster hash: cacbb...a1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i mai og har ikke est ut no særlig... Er det første eller har du fra før av? Magen vokser fortere og fortere for hver gang.

Ellers så er det jo veldig forskjellig når folk får mage!

Skrevet

Jeg er i uke 22 og har ikke antydning til mage. Vi er forskjellige.

Anonymous poster hash: 0ebb0...2fc

Skrevet

Dette er mitt første barn, og ser virkelig gravid ut. Klarer ikke dra den inn heller slik jeg kunne gjøre hvis jeg hadde spist et godt måltid;-)

Skrevet

Tone er godt trent med sterke magemuskler. Da tar det gjerne litt tid før magen kommer

Anonymous poster hash: fa189...b03

Skrevet

Tone er godt trent med sterke magemuskler. Da tar det gjerne litt tid før magen kommer

Anonymous poster hash: fa189...b03

Ha ha, og jeg som trodde jeg var trent;-) Så feil kan man ta;-)

Skrevet

Noen er lange i livet og bærer barnet mer på innsiden, andre, som meg, er korte i livet, og da popper magen ut fortere. Folk er forskjellige. Fra uke 15 i mine svangerskap så har det ikke vært annet enn mammabukser som har passet. Da jeg var 30 uker, lurte folk på om jeg var fødeklar, så da kan du tenke deg hvordan jeg så ut som høygravid  :D

Skrevet

Huff, nå føder snart fotballfrue, så flaks at vi fikk en ny kjendis å kritisere det neste halve året... :o

Skrevet

Kritisere?

HI

Skrevet

Folk er så forskjellige på det med mage. Som noen har nevnt har muskler en del å si. Men kroppens fasong, høyde osv har også mye å si. Ved første graviditet var jeg godt trent og fikk mage sent. Men overraskende nok fikk jeg også mage sent (begynte så vidt å vises i uke 20+) også i 2. og 3. svangerskap, til tross for at jeg hadde sluttet helt å trene, og hadde tette svangerskap. Jeg er vel bare laget sånn. Andre jeg kjenner har fått mage tidlig til tross for veltrente magemuskler.

Anonymous poster hash: 61f71...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...