Gå til innhold

Hvor ofte dusjer mannen deres? Min dusjer bare 2 ganger i uken og da må jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

gi flere påminnelse om at det både lukter  av han :( Er så lei av og være sammens med en grisemann, noen som har tips til hva som kan hjelpe og få han mer hygienisk? han jobber på lager så han trenger og dusje daglig er min mening.

Anonymous poster hash: 1d484...8e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg gitt han en klut, så kan han ta en kattevask de andre dagene.

Det er ikke sunt å dusje hver dag.

Anonymous poster hash: bb0b5...c94

Skrevet

gi flere påminnelse om at det både lukter av han :( Er så lei av og være sammens med en grisemann, noen som har tips til hva som kan hjelpe og få han mer hygienisk? han jobber på lager så han trenger og dusje daglig er min mening.

Anonymous poster hash: 1d484...8e2

Har en ting å si. ÆSJ.

Hvis han ikke klarer å holde hygienen i orden. Kvitt deg med han.

Anonymous poster hash: 6e7ce...0e8

Skrevet

Æsj da!! Min dusjer 2-3 ganger om dagen, men det er pga yrket hans. Men han hadde nok uansett dusjet en gang til dagen. 

Anonymous poster hash: 9963b...f1a
Skrevet

Nei, det er derimot sunt å gnukke rompebakterier over armhuler og andre plasser man vasker seg med kluten siden bakteriene setter seg igjen der. Æsj, har aldri skjønt konseptet med klut. Da jeg var tenåring og ikke dusjet hver dag med såpe over hele kroppen, vasket jeg meg nedentil og under armene MED SÅPE under dusjen, mens resten av kroppen skylte jeg bare med vann.

Anonymous poster hash: 588ac...013

Skrevet

Min snekkermann dusjer heldigvis hver dag, og det trengs! Kommer ikke på noen fornuftige tips i farten. Er det noen grunn til at han ikke dusjer hver dag?

Skrevet

Det er nok du som er overhyterisk med hygiene. Her dusjer jeg og mannen 1 gang i uken. Ikke vasker vi oss ellers heller utenom på hender. Å vet du, det lukter ikke av oss. :)

Barna bader annen hver dag da de jo blir mer møkkete.

Anonymous poster hash: 888c4...82b

Skrevet

Han dusjer daglig, enten etter jobb eller før vi legger oss.

Skrevet

Nei, det er derimot sunt å gnukke rompebakterier over armhuler og andre plasser man vasker seg med kluten siden bakteriene setter seg igjen der. Æsj, har aldri skjønt konseptet med klut. Da jeg var tenåring og ikke dusjet hver dag med såpe over hele kroppen, vasket jeg meg nedentil og under armene MED SÅPE under dusjen, mens resten av kroppen skylte jeg bare med vann.

Anonymous poster hash: 588ac...013

Hehe, du jobber ikke i helsevesenet, ser jeg.... ;) Man bruker enten separate kluter til overkropp og underliv, eller så vasker man ansikt først, så overkropp og underliv til slutt.... Ikke rart du ikke har skjønt greia med klutvask om du ikke har skjønt at det også fins hygieneprinsipper på dette..................................

Anonymous poster hash: a9477...922

Gjest Østfold-80
Skrevet

Han dusjer hver kveld før vi legger oss.

Skrevet

Det er nok du som er overhyterisk med hygiene. Her dusjer jeg og mannen 1 gang i uken. Ikke vasker vi oss ellers heller utenom på hender. Å vet du, det lukter ikke av oss. :)

Barna bader annen hver dag da de jo blir mer møkkete. Anonymous poster hash: 888c4...82b

At det ikke lukter noe har jeg svært vanskelig for å tro, mulig man venner seg til lukta, men 1 gang i uken og ingen vask av underliv og armhuler utenom?? Æsj!!!

Anonymous poster hash: 279f8...f2e

Skrevet

Vi dusjer begge MINST en gang om dagen. Går aldri i seng på kvelden uten og være nydusjet.

Vasker også rumpa i dusjen hver gang etter nr 2.

Hater følelsen av å være skitten og svett. Usj.

Skrevet

Barna bader annen hver dag da de jo blir mer møkkete. Anonymous poster hash: 888c4...82b

At det ikke lukter noe har jeg svært vanskelig for å tro, mulig man venner seg til lukta, men 1 gang i uken og ingen vask av underliv og armhuler utenom?? Æsj!!!

Anonymous poster hash: 279f8...f2e

Bruker man deo og skifter undertøy hver dag, tror jeg det stemmer at de ikke lukter. Har merket det selv i perioder med begrensede hygienefasiliteter. Det er "unomalt"/unødvendig med dusj hver dag. At det er behagelig er selvsagt en annen ting:)

Anonymous poster hash: 28b46...aee

Skrevet

Her dusjer vi begge hver dag.

Ikke snakk om at jeg hadde delt seng med en som dusjet så sjelden. Urk :(

Skrevet

Dusjer hver dag, men vasker bare håret 2ganger i uka.

Skrevet

Hver dag, han har et yrke der han er på beina hele dagen, pluss at han er i matos. Så han dusjer selvsagt straks han kommer hjem. 

Jeg dusjer også stort sett hver dag, unntaket er kanskje sløvedager der jeg er i sånn halvdårlig form og bare er innomhus. 

Hadde ikke orket ha sex med en som gikk så lenge uten å dusje at han stinka, hvertfall..

Skrevet

Hver dag, event annen hver dag hvis det blir stress om badet på morgenen. Skifter undertøy og sokker hver dag.

Anonymous poster hash: 3d039...492
Skrevet

Jeg dusjer ca annahver dag da med håret og alt, de andre dagene vasker jeg under armer og underlivet.

Men du som vasker deg i rumpa i dusjen etter hver nr 2? Slitsomt å kle av seg for hver gang og hv gjør du om du må bæsje hos andre ? Eller akutt på et offentlig sted feks ;)

Anonymous poster hash: 0dadf...b73

Skrevet

Mannen dusjer minst en gang pr døgn, ganske ofte to, pga. trening.

Jeg dusjer minst annen hver dag, hvis jeg ikke dusjer, vasker jeg meg ordentlig med klut og vann, og jeg begynner da øverst og vasker underlivet til slutt. Kluten går så selvsagt rett til vask.  Både jeg og mannen vasker alltid håret samtidig med dusj. 

Å ha et fysisk yrke og ikke dusje/vaske seg grundig hver dag, er etter min mening direkte uhygienisk. Egentlig er det uhygienisk uansett yrke. 

Anonymous poster hash: c1ec7...bef
Skrevet

som regel hver dag, hender han står over en dag, men lukter ikke vondt fordet :P  Men til de som dusjer en gang i uka? ÆSJ! 

Anonymous poster hash: 0dea4...c8d
Skrevet

Min dusjer hver dag. To hvis han trener i tillegg.

Hygiene er ekstremt viktig for meg!

Anonymous poster hash: e65ce...76f

Skrevet

Min mann dusjer 2-3 ganger per dag.... På grunn av yrke og masse trening.

Anonymous poster hash: ee86b...9c7
Skrevet

Min dusjer en gang hver dag, to om han trener. I helgen kan han hoppe over da om vi bare er hjemme. Han lukter ikke vondt på annet enn føttene (æsj!). 

Jeg dusjer annenhver dag på vinteren, huden min tåler ikke mer enn det. Vasker håret hver dag og bruker klut og vann til etasjevask de dagene jeg ikke dusjer.

Anonymous poster hash: 79a56...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...