LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. november 2013 #26 Skrevet 21. november 2013 Oooh... Det er den tiden nå ja. Du kan ikke snike deg ut et par timer under middagen? Hahah, joda, men det blir litt langt å gå iom at julebordet er helt i "andre enden" av distriktet! Ja, og så var det dette med baby og amming og å måtte dra hjem til ham da...
LilleBjella Skrevet 21. november 2013 #27 Skrevet 21. november 2013 Vet pinadø ikke hva Dr. Who er engang... The Who derimot<3
frk Nilsen Skrevet 21. november 2013 Forfatter #28 Skrevet 21. november 2013 (endret) Vet pinadø ikke hva Dr. Who er engang... The Who derimot<3 Start med å se sesong 1, så kan vi snakkes når sesong 2 er ferdig Har den på Netflix fram til sesong 6 (tror jeg) Endret 21. november 2013 av frk Nilsen
frk Nilsen Skrevet 22. november 2013 Forfatter #29 Skrevet 22. november 2013 https://www.google.co.nz/ Trykk play
ms.Pond Skrevet 24. november 2013 #31 Skrevet 24. november 2013 Åh hjelpes meg. Det eneste problemet nå er at det forventes doctor who i 3D i samtlige framtidige episoder. Nerdgasme på HØYT nivå i kinosalen, spekket med fez'er og sonic screwdrivers. Haha, the geeks are coming out! Knall å se at doctor who tross alt har så mange fans, i alle aldre og etter 50 år på skjermen, til tross for at det aldri har blitt sendt en eneste episode på norsk tv
frk Nilsen Skrevet 24. november 2013 Forfatter #32 Skrevet 24. november 2013 Så den i vanlig format hjemme, nesten sammenbrudd da 10`doctor sa: Did you say bad wolf? og hun sitter ved siden av.... Veldig fornøyd med jubileumsepisoden Nå venter vi bare på Christmas special!
ms.Pond Skrevet 24. november 2013 #33 Skrevet 24. november 2013 Jaaaa! Jeg og fikk sug i magen og hopp i hjertet da! De kunne godt ha spilt litt mer på det og uten at det hadde blitt for mye Men jeg lurer på hva som skjedde med de som satt i forhandlinger, de la liksom opp til noe der, men så var det ingen konklusjon... Veldig fornøyd, og storveis å se doctors i aksjon i 3D! De hadde også lagt opp et par artige ting på forhånd som vi humret godt av, med zontaron kinoetikette og diverse Stas!
ms.Pond Skrevet 24. november 2013 #34 Skrevet 24. november 2013 I must get me one of those... http://www.youtube.com/watch?v=x5ErqhSvSPM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå