Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jeg, samboeren og lilletass møtte tilfeldigvis på en kompis av samboeren idag. En jeg ikke kjenner, men møtt noen ganger. Slutten av 30-årene tror jeg.Voksen mann, med andre ord, tre barn og gift eller skilt(hørtes ut på telefonen som om han pratet med barnas mor, som om de ikke bodde sammen, men jeg prøver å ikke lytte til andres samtaler.....) Selv er jeg snart i midten av 20-årene.... Uansett. Samboeren og denne kompisen pratet normalt sammen mens jeg konsentrerte meg om sønnen min. Svarte på spørsmål som var direkte rettet mot meg. Høflig som jeg er, ser jeg på den jeg snakker med. Merket at han hadde et intenst blikk. Og jeg HATER øyekontakt fra før(slitt mye med sosialangst) etterhvert oppdaget jeg at han gjorde det også når han pratet med samboeren. Akkurat da var det litt ubehagelig... Etter at vi gikk en vei, og denne mannen gikk en annen vei, sa samboeren at denne "Ole" er en skikkelig flørt. Jeg spurte hva han mente med det. "Så du ikke hvordan han så på deg eller? Han prata mest med meg, men kikka jo på deg hele tida" Jeg sa at jeg hadde lagt merke til det, men at jeg ikke tenkte noe særlig over det. For jeg gjorde egentlig ikke det før samboeren kommenterte det. Prøvde bare å unngå blikket, sånn jeg alltid gjør (holder øyekontakt kun når jeg sier noe til en person, eller at jeg forstår at en person snakker til meg.) "Jaja, han syns vel at du er pen da" sa han så, så var vi ferdig med den samtalen. Jeg må innrømme at da føltes det egentlig ganske ok. Jeg og samboeren har ikke hatt det supert i det siste. Bl.a. fordi jeg har prøvd å få han til sengs(haha, kommer ikke på hvordan jeg kan skrive det på en mer "delikat" måte) men får bare rare blikk og sist en kommentar om at jeg virker så desperat. Hallo, klart jeg er desperat, vi har jo ikke hatt sex på over halvannet år!! Jeg vil jo ha sex! Så det at han kommenterte dette gjorde at jeg følte to ting: 1: Det er ikke at jeg er så forbanna stygg som gjør at samboeren ikke vil ligge med meg. Jeg er kanskje faktisk attraktiv! Og 2: Kanskje samboeren ble litt sjalu? Kanskje han vil begjære meg mer nå? Kanskje ikke.(og i så fall er vel forholdet dødt.....? Vil jo ikke være i et forhold hvor jeg ikke er "aktuell" som sengepartner annet enn å sove sammen med...) (Aaaaaner ikke hva som er grunnen til at jeg skrev infoen i første avsnitt forresten....) Anonymous poster hash: 7cdfc...204 Anonymous poster hash: 7cdfc...204 Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Mrs Smith Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 (endret) Ikke sex på halvannet år ??? Herregud, jeg ville hoppet på hvemsomhelst da :-0 Og ja, han har sikkert godt av å se at andre finner deg attraktiv! Endret 21. november 2013 av Mrs Smith
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Ikke sex på halvannet år ??? Herregud, jeg ville hoppet på hvemsomhelst da :-0 Og ja, han har sikkert godt av å se at andre finner deg attraktiv! Neida. Ikke sex siden jeg var 4 måneder på vei. Det føles ikke noe ålreit..... Godt du sier det, da slipper jeg å føle meg forferdelig som mener det selv! Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Cherries Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Jeg skjønner deg godt, HI. Er i en lignende situasjon selv. Og når jeg da møter menn(uavhengig av om jeg kjenner mannen eller ikke, om det bare er en kjapp blikkkontakt eller samtale...) som har et blikk som for meg føles "begjærende" kan jeg ikke noe for at jeg får litt sommerfugler i magen. Mange lurer på hvorfor ikke jeg går i fra samboeren, og det lurer jeg på av og til selv. Men nå er det mer enn 0 sex på 17-18 måneder som gjør vårt forhold vanskelig.... Men som du sier selv: mulig forholdet er dødt? Er det et godt forhold, noe du vil la deg selv godta i flere år til, kanskje resten av livet? Dæven. Nå fikk jeg litt å tenke på selv.....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Jeg skjønner deg godt, HI. Er i en lignende situasjon selv. Og når jeg da møter menn(uavhengig av om jeg kjenner mannen eller ikke, om det bare er en kjapp blikkkontakt eller samtale...) som har et blikk som for meg føles "begjærende" kan jeg ikke noe for at jeg får litt sommerfugler i magen. Mange lurer på hvorfor ikke jeg går i fra samboeren, og det lurer jeg på av og til selv. Men nå er det mer enn 0 sex på 17-18 måneder som gjør vårt forhold vanskelig.... Men som du sier selv: mulig forholdet er dødt? Er det et godt forhold, noe du vil la deg selv godta i flere år til, kanskje resten av livet? Dæven. Nå fikk jeg litt å tenke på selv..... Takk for synspunkter... Tankene surrer oppe i hodet på meg nå. Flere tanker der ute? Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Jeg tenker og tenker, og veksler mellom dårlig samvittighet og litt sånn "ædda bædda"-følelse her.... Er det "greit" å like dette? Anonymous poster hash: 7cdfc...204
ærlig talt Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor i all verden har dere ikke hatt sex på så lang tid?? Vil han ikke? Bare dette hadde blitt et mega-problem for meg! Så fint at du opplever at andre menn synes du er attraktiv! Men grunnen til at mannen din ikke vil ha sex med deg er nok av andre grunner enn utseende. Har dere snakket om sex-tørken?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Hvorfor i all verden har dere ikke hatt sex på så lang tid?? Vil han ikke? Bare dette hadde blitt et mega-problem for meg! Så fint at du opplever at andre menn synes du er attraktiv! Men grunnen til at mannen din ikke vil ha sex med deg er nok av andre grunner enn utseende. Har dere snakket om sex-tørken? Å ja. Jeg har prøvd masse. Startet med at han så babyen sparke, ikke bare kjente det lenger.. Men at han så det. Det var ubehagelig for han. Nå har han liksom ingen grunn.... Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Vi hadde tørke i 6 mnd. Da ga jeg han beskjed om at enten fikk han ha sex ellers ble til at jeg fant meg en elsker eller at jeg flyttet. Heldigvis så tok han til fornuften Jeg hadde faktisk satt et ultimatium. Hvis ikke han vil ha sex så må han enten finne seg i at du får deg en elsker eller så er det kanskje ikke liv laga for dere? Jeg hadde ALDRI holdt ut så lenge uten sex. Og 1,5 år er VELDIG lenge faktisk.... Håper det løser seg for dere som sliter med dette. Og ta opp dette nå. Ikke la det gå enda lengre tid. Anonymous poster hash: 7f950...1e5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 Vi hadde tørke i 6 mnd. Da ga jeg han beskjed om at enten fikk han ha sex ellers ble til at jeg fant meg en elsker eller at jeg flyttet. Heldigvis så tok han til fornuften Jeg hadde faktisk satt et ultimatium. Hvis ikke han vil ha sex så må han enten finne seg i at du får deg en elsker eller så er det kanskje ikke liv laga for dere? Jeg hadde ALDRI holdt ut så lenge uten sex. Og 1,5 år er VELDIG lenge faktisk.... Håper det løser seg for dere som sliter med dette. Og ta opp dette nå. Ikke la det gå enda lengre tid. Anonymous poster hash: 7f950...1e5 mangel på sex er bare en liten bit i en stor kake.. Forelskelsen er der tilogmed i blant, men det er så mye annet.. Så en elsker ville uansett ikke holdt for meg, dersom det stod mellom bli eller gå.... Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 Vi hadde tørke i 6 mnd. Da ga jeg han beskjed om at enten fikk han ha sex ellers ble til at jeg fant meg en elsker eller at jeg flyttet. Heldigvis så tok han til fornuften Jeg hadde faktisk satt et ultimatium. Hvis ikke han vil ha sex så må han enten finne seg i at du får deg en elsker eller så er det kanskje ikke liv laga for dere? Jeg hadde ALDRI holdt ut så lenge uten sex. Og 1,5 år er VELDIG lenge faktisk.... Håper det løser seg for dere som sliter med dette. Og ta opp dette nå. Ikke la det gå enda lengre tid. Anonymous poster hash: 7f950...1e5 men allikevel; takk for rådet! Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #12 Skrevet 21. november 2013 Vi hadde tørke i 6 mnd. Da ga jeg han beskjed om at enten fikk han ha sex ellers ble til at jeg fant meg en elsker eller at jeg flyttet. Heldigvis så tok han til fornuften Jeg hadde faktisk satt et ultimatium. Hvis ikke han vil ha sex så må han enten finne seg i at du får deg en elsker eller så er det kanskje ikke liv laga for dere? Jeg hadde ALDRI holdt ut så lenge uten sex. Og 1,5 år er VELDIG lenge faktisk.... Håper det løser seg for dere som sliter med dette. Og ta opp dette nå. Ikke la det gå enda lengre tid. Anonymous poster hash: 7f950...1e5 men allikevel; takk for rådet! Anonymous poster hash: 7cdfc...204 Det med elsker brukte jeg bare for å få en reaksjon egentlig. For dersom det hadde vært likegyldig for han så hadde det vært ganske så tydelig at det ikke var liv laga... Men dere må uansett snakke sammen og du bør jo være tydelig på at det ikke er greit med tørke. Anonymous poster hash: 7f950...1e5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #13 Skrevet 21. november 2013 Egentlig lurer jeg litt på noe annet enn hvordan få tilbake sexlivet... Er det "ok" å like/nyte dette om det faktisk er flørt? Dette er en kjekk, "eldre" mann(ca 15 år eldre enn meg. Men samboer er 11 år eldre enn meg da) har jo ingen planer om å gjøre noe galt.... Men liker oppmerksomheten..... Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #14 Skrevet 22. november 2013 Egentlig lurer jeg litt på noe annet enn hvordan få tilbake sexlivet... Er det "ok" å like/nyte dette om det faktisk er flørt? Dette er en kjekk, "eldre" mann(ca 15 år eldre enn meg. Men samboer er 11 år eldre enn meg da) har jo ingen planer om å gjøre noe galt.... Men liker oppmerksomheten..... Anonymous poster hash: 7cdfc...204 Ja, det er lov å nyte følelsen og en platonisk flørt . Men er du utsultet på nærhet så kan jo fort det ene lede til det andre, det bør du nok ha i bakhodet. Anonymous poster hash: c6d25...a46
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #15 Skrevet 22. november 2013 Idag prøvde jeg å snakke med samboeren om det at vi ikke har sex... Han sa at fordi det har gått så lang tid, frister det ikke så mye. Men det hender han har lyst på meg da, når jeg ikke er hjemme.... Det var alt jeg fikk ut av han, prøvde å spørre mer men han var veldig unnvikende.... HI Anonymous poster hash: 7cdfc...204
ærlig talt Skrevet 22. november 2013 #16 Skrevet 22. november 2013 Idag prøvde jeg å snakke med samboeren om det at vi ikke har sex... Han sa at fordi det har gått så lang tid, frister det ikke så mye. Men det hender han har lyst på meg da, når jeg ikke er hjemme.... Det var alt jeg fikk ut av han, prøvde å spørre mer men han var veldig unnvikende.... HI Anonymous poster hash: 7cdfc...204 Hjelpes meg! Og da skal du bare godta at dere ikke har sex? Du MÅ kreve et ordentlig svar! Hadde jeg vært deg, hadde jeg klikket i vinkel! Du må være en tålmodig sjel!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. november 2013 #17 Skrevet 22. november 2013 Idag prøvde jeg å snakke med samboeren om det at vi ikke har sex... Han sa at fordi det har gått så lang tid, frister det ikke så mye. Men det hender han har lyst på meg da, når jeg ikke er hjemme.... Det var alt jeg fikk ut av han, prøvde å spørre mer men han var veldig unnvikende.... HI Anonymous poster hash: 7cdfc...204 Jeg hadde gått.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #18 Skrevet 22. november 2013 Idag prøvde jeg å snakke med samboeren om det at vi ikke har sex... Han sa at fordi det har gått så lang tid, frister det ikke så mye. Men det hender han har lyst på meg da, når jeg ikke er hjemme.... Det var alt jeg fikk ut av han, prøvde å spørre mer men han var veldig unnvikende.... HI Anonymous poster hash: 7cdfc...204 Hjelpes meg! Og da skal du bare godta at dere ikke har sex?Du MÅ kreve et ordentlig svar! Hadde jeg vært deg, hadde jeg klikket i vinkel! Du må være en tålmodig sjel! For tålmodig. Det har mamma alltid sagt til meg.... Altså, dette er bare en av mange grunner til at jeg lurer på hele forholdet akkurat nå. Han lever på aap fra Nav mens jeg jobber 100%(han er på tiltak 4 dager i uken. Eller skal være der) han er et stort rotehue som skyr husarbeid, har 0 økonomisk sans, sitter alt for mye foran pc'n mens jeg og tassen gjør alt annet. (har skrevet flere innlegg her iløpet av de siste månedene, mulig noen kjenner det igjen) Når han gidder er han en flott pappa(blitt kjempeflink med han i det siste!), flink til å lage mat, kan og være ganske flink med husarbeid. Men han gidder sjeldent.... Jeg ønsker så veldig at vi sammen skal fungere! Jeg prøver så godt jeg kan, men han viser ingen innsats... Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 22. november 2013 #19 Skrevet 22. november 2013 Hadde jeg vært deg ville jeg ordnet med barnepass på minsten. Så stuller du deg og gjør det kjempesexy. Hvis han ikke biter på da, da er det ikke håp tror jeg.
ærlig talt Skrevet 22. november 2013 #20 Skrevet 22. november 2013 Du er altfor tålmodig! Det er normalt å "kreve" littegrann i et forhold! Er du i det hele tatt lykkelig i forholdet? Jeg syns faktisk synd på deg 😕
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #21 Skrevet 22. november 2013 Du er altfor tålmodig! Det er normalt å "kreve" littegrann i et forhold! Er du i det hele tatt lykkelig i forholdet? Jeg syns faktisk synd på deg 😕 det er min forbannelse. Jeg har prøvd å kreve. Men får det ikke helt til. Tror det er ganske nye jeg er redd for uten grunn... Hva er det verste som kan skje? At vi blir uvenner og at jeg må klare meg aleine. Det sistnevnte blir ikke noe problem. Men på tross av det jeg har fortalt, elsker jeg fyren.... Jeg vil være lykkelig med han hele tiden, ikke bare en sjelden gang i blant og pga noe tassen gjør..... Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #22 Skrevet 24. november 2013 Nå veit jeg hvorfor han ikke vil ha sex med meg. Han vil ikke ha "vanilje"-sex. Nekter å i det hele tatt prøve. Jeg er villig til å krydre med bdsm, men ikke ha det som fast... Tenner jo på det sjøl, men ikke sånn kjempemasse, og for meg er det viktig med "normal" sex, kos, nærhet og ømhet.... Anonymous poster hash: 7cdfc...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå