Gå til innhold

Kjære min tid... Noen som vet når mannens overgangsalder er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er 46 år og har alltid vært en utrolig oppmerksom og kjærlig mann.Snill, rolig,blid og fornøyd.....kaboooom...., han er vekk! Sitter her med en surmulende, frekk gubbe som oppfører seg som en furten tenåring.Sier han noe feil, så blånekter han, er bare jeg som hører feil. Her om dagen sa han "Hvordan går det, din frekke geit?" - dagen etter blånektet han på at han hadde sagt det. Han sa også for å være morsom at " hadde vi blitt angrepet på gaten, så hadde han dyttet meg foran seg og stukket som bare det".

Tidligere var han fotballtrener for sønnen vår og stilte opp hele tiden.Nå har han droppet det pga sin egen trening, nå er det den som prioriteres.

Tidligere så harvi hatt en avtale om at helger familie tid og spurt den andre om " Er det ok at jeg bla-bla-bla på lørdag ?".Nå er det bare"Jeg skal bla-bla-bla på lørdag, som regel noe trenings greier.Han flyr heldigvis aldri på byen eller drikker seg full.Han er hjemme og har full kontroll på tv'n.

Han har alltid likt og trives i jobbeb sin, men nå er det noe galt med alle der på avdelingen, ingen andre som jobber- bare han.

Jada,jada vet at halvparten her inne nå vil gauke om at han har funnet seg en aannen, men jeg vet at det ikkke er tilfelle, så det nytter ikke ( skjønner det er herlig å kunne spre eder og galle anonymt).

Håper min snille gode mann kommer tilbake og at dette er overgangsen, det trollet som er her nå er rett og slett litt lite sjarmerende.....puh......

Anonymous poster hash: bc692...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgangsalderen får bare kvinner. Det er når vi slutter å produsere kvinnelige hormoner.

Anonymous poster hash: 28013...e1a

Skrevet

Heter vel midtlivskrise for menn :)

Når den kommer vet jeg ikke, men hadde det vært gubben min hadde han fått så øra flagra!

Skrevet

Midtlivskrise!

Anonymous poster hash: 3df29...f8c
Skrevet

En slik voldsom personlighetsforandring??

Synes det var litt dramatisk til bare å være midtlivskrise. Vært hos legen?

Anonymous poster hash: c166a...a0d

Skrevet

Hi her.

Nei, ikke vært hos legen, han er fisk som en fisk og blandt kolleger er han helt vanlig. Er bare hjemme han furter.

Ja, det er miidtlivskrise det heter, ikke overgangs alder

Jeg tror det er midtlivskrise han gjennomgår, og er kanskje litt lei kjerringa også nå Jeg kan egentlig ikke annet enn å prøve å overse han litt nå, jeg er faktisk veldig glad i han, selv om han er ganske trollete for tiden..,,dere har noe å se frem til, dere unge jenter og ovenfor mannen min så får jeg bare hevne meg litt da jeg blir "gammel" og kommer i overgangsen.

Anonymous poster hash: bc692...187

Skrevet

Vær litt obs. Forsøk å ta det opp med ham, vil også anbefale deg en prat med legen hans. Visse ting kan gi seg utslag på den måten, feks tidlige tegn på demens, personlighetsfoestyrrelser osv. De nærmeste er ofte de som får gjennomgå mest. Kan igså være tegn på depresjon. Å kalle det midtlivskrise blir feil, folk forandrer vel ikke hele personligheten av den grunn.

Anonymous poster hash: 30abe...e04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...