Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Jenta mi er en uke gammel men hun sover så mye synes jeg...Må vekke henne for og gi henne mat. Ammer litt og hun sovner igjen...ingen tegn til at noe er galt da Eller er det vanlig? Hilsen grønn førstegangs Anonymous poster hash: b4ca0...23e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Jeg var sånn når jeg var liten sov,dreit og drakk pupp .. jeg sovnet tillogmed i mens jeg ammet så det er helt normalt jeg er helt fin pyskisk og fysisk Anonymous poster hash: c7c27...944
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Mens man er så liten, så handler livet om å sove, spise og fylle bleia. Pris du deg lykkelig for at barnet sover! Sørg for å sove masse selv også, skaff deg overskudd. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Min første sovnet på puppen, men utdrivningsrefleksen sørget for at han fikk i seg melk i bøtter og spann. Var ikke noe særlig våken ellers heller i starten. Høres helt normalt ut:) Anonymous poster hash: 659bd...819
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Godt å høre sovner alltid ved puppen hun her også, men får i seg godt med melk Anonymous poster hash: b4ca0...23e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Sånn var mi minste også. Sov, spiste og var på do. Og siste var hun gjerne mens hun sov. Slik var det i noen mnd før hun var våken en times tid i strekk om vi var heldige. Klattret i bokhyller når hun var 6mnd, før hun krabbet og gikk når hun var 9mnd. Så hun lå til lading før hun ble helt propell. Full av energi i positiv forstand. Jeg var vist likedann, bare ikke så propell sier mamma. Anonymous poster hash: e7ff0...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå