Gå til innhold

Mannen ønsker keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

:pisk:

Anonymous poster hash: ad3f7...6a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han redd for å føde?

Anonymous poster hash: 04140...51d
Skrevet

Det hadde nok jeg også ønsket om jeg var en gravid mann....! 

Skrevet

Det hadde nok jeg også ønsket om jeg var en gravid mann....! 

Dæven... digger nicket ditt!

Skrevet

Kan på et vis skjønne det. Vi har to keisersnitt barn. Og mannen min synest det har vært veldig betryggende å ha en dato og klokkeslett å forholde seg til. Han sier selv at tanken på å bli vekket kl 0500 med beskjed om at vannet går må være det største marerittet. Han hadde følt seg så hjelpeløs og kjemperedd for meg og barnet. Han følte selv det med keisersnitt var mye tryggere rammer og at det var noen som bestemte når alt skulle skje og ikke bare skjebnen.

Men, han skjønner og veldig godt hvorfor jeg hadde ønsket å kunne føde normalt hvis kroppen min og legene hadde tillat det. For han såg belastningen dette var for meg tiden etter keisersnittet.

Anonymous poster hash: 9d92f...23d

Skrevet

Er det fordi han er redd underlivet ditt vil bli forandret? Isåfall er han en smurf! 😤

Anonymous poster hash: f0c15...40a

Skrevet

Eller er`n lite utsyrt fra før og livredd for at du skal bli Bjellands Fiskebollepøs?

Skrevet

Kan på et vis skjønne det. Vi har to keisersnitt barn. Og mannen min synest det har vært veldig betryggende å ha en dato og klokkeslett å forholde seg til. Han sier selv at tanken på å bli vekket kl 0500 med beskjed om at vannet går må være det største marerittet. Han hadde følt seg så hjelpeløs og kjemperedd for meg og barnet. Han følte selv det med keisersnitt var mye tryggere rammer og at det var noen som bestemte når alt skulle skje og ikke bare skjebnen.

Men, han skjønner og veldig godt hvorfor jeg hadde ønsket å kunne føde normalt hvis kroppen min og legene hadde tillat det. For han såg belastningen dette var for meg tiden etter keisersnittet.

Anonymous poster hash: 9d92f...23d

Hjelper ikke stort å ha dato og klokkeslett da vannet plutselig går før denne datoen.

Skjedde meg med begge mine.

Anonymous poster hash: ae681...3bf

Skrevet

Hvorfor mener mannen at han har noe han skal ha sagt ift hvilken måte du skal føde?

Det er kun deg og legene som har noe å si om hvordan du skal føde.

Hvis mannen er redd for deg så må han skaffe seg hjelp for å bearbeide sin egen redsel!

Og er han redd for at du skal endre deg nedentil (som enkelte her nevner) så var vel det noe han burde ha tenkt på før han gjorde deg gravid....

Anonymous poster hash: f8e15...ea7
Skrevet

Da får han MYE å gjøre de første 6 ukene etter fødselen ihvertfall ;) Jeg var nesten helt ubrukelig de første 6 ukene pga smerter, så han måtte gjøre ALT både i huset og det meste med babyen. Lur mann ;)

Anonymous poster hash: 7f1db...e41
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ja, det må han jo få lov til å ønske. Hva mener du om det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...