Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 : ) Kan noen med jente i magen sjekke? Jeg sjekka og på meg skummer det. har du jente skal det ikke skumme. Anonymous poster hash: 64eed...72c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Hvordan fungere dette bakepulvertrikset?? *Nysgjerrig* Anonymous poster hash: 37224...d7b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 kom over det på youtube. en teskje bakepulver i en kopp. hell i urinen, skummer det..som øl og freser litt blir det gutt. skjer det ingenting. lite skum blir det jente : ) nysgjerrig jeg å : )) skal alle sta å pisse i bakepulverkoppen hahaha ; ) Anonymous poster hash: 64eed...72c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 baking soda= natron. det skal ikke være bakepulver, men natron altså Anonymous poster hash: 7b132...cef
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Jeg venter jente, og måtte jo bare prøve (i en plastkopp, så klart.... ).... Nå er det jo vanskelig å si hva som er mye eller lite skum...alt er jo relativt. Men jeg syntes ikke det skummet veldig mye, altså! Anonymous poster hash: e7d08...8ec
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 (endret) til meg var det som å se et glass øl, så da blir det vel en gutt da og ja, det er natron man skal bruke hvis man ser youtube videoen så ser man et "jente-glass" hvis du ser på det fra siden så ser man at det enten bobler i det gule og er skum på toppen som et ølglass = gutt, eller så ligger det mer bare som to lag i glasset uten bobler i midtdelen eller et skumlag på toppen = jente Endret 9. januar 2014 av *Cilie - prøver igjen*
Ugl@ ruger... Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Hehe...må prøve, hvis jeg har Natron da...så får vi se om det stemmer eller ei etterhvert...
Hønemorpåhaugen Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 viste feil på meg. vi får jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå