Gå til innhold

Bekkenløsning i uke 6? er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 6, og i dag har jeg hatt skikkelig sterke bekkensmerter. I forrige svangerskap fikk jeg ikke særlig problemer før rundt ordinær UL.
Begynner snart å lure på om jeg innbiller meg ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke er første svangerskapet, så er det fullt mulig ja.

Anonymous poster hash: 570d5...903
Skrevet

Jeg er førstegangsgravid og fikk problemer med bekkenet i uke 9, så det går fint an.

Anonymous poster hash: a9a2c...624

Skrevet

Jeg fikk bekkenløsning allerede fra uke 6 i FØRSTE svangerskap! Så det er fullt mulig ja. Første tegnet var når jeg måtte på do om natten, klarte ikke å gå eller sette meg ned, gjorde så vondt i bekkenet. Måtte ha hjelp. Så var det resten av svangerskapet, og 3 år etter fødsel. Endelig begynt å bli bedre.

Hvis du merker noe allerede nå så må du begynne å være veldig forsiktig.

Anonymous poster hash: 7b869...3d5

Skrevet

Javisst. Jeg er ikke gravid, men får bekkenløsningsproblemer i forhold til menssyklusen. Det er hormonelt betinget, og kan fint komme så tidlig - vanligvis ikke i første svangerskap.

Anonymous poster hash: 24311...9c3
Skrevet

hjelpes, da har jeg mange uker igjen å glede meg til skjønner jeg.....

Skrevet

Og jeg tør ikke å bli gravid igjen, orker ikke å være så handikappet og ha problemer med jobb, tilrettelegging og sykemelding. Bekkenløsning er dessverre undervurdert. Fastlegen min påstår fremdeles at det er bare muskulært og at jeg må bare trene. Spesialisten min med spesialisering i bekkenløsning sier jeg har bekkenløsning i alle ledd.

Bare lytt til kroppen din og pass på deg selv så blir det ikke så tungt :) Viktig å begynne med det nå. Forhåpentligvis blir det ikke så ille ;)

Anonymous poster hash: 7b869...3d5

Skrevet

Jeg fikk det i uke 8 i første svangerskap, så det er nok fullt mulig med uke 6. Spesielt om det ikke er førstemann :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...