Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 er ikke medisinen en eksakt vitenskap, hvorfor ingen lovnader da? er det fordi følelsene våre og bevisstheten vår virker inn på behandlingen, tro? Anonymous poster hash: 399e6...b5a
monson Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 ingen lovnader? dette kommer jo HEEELT ann på hvilken type medisin du snakker om. Men, det meste har forskjellige faktorer som spiller inn.. Er det snakk om hjerte opperasjon,organ donor, ssri medisiner, stråle behandlig ? Assa, det er MANGE forskjellige faktorer som spiller inn.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 ingen lovnader? dette kommer jo HEEELT ann på hvilken type medisin du snakker om. Men, det meste har forskjellige faktorer som spiller inn.. Er det snakk om hjerte opperasjon,organ donor, ssri medisiner, stråle behandlig ? Assa, det er MANGE forskjellige faktorer som spiller inn. Du skjønner sikkert hva jeg vil frem til, lille flisespikker? Jeg har selv jobbet på Radiumhospitalet og har sett at negative følelser og opprivende livshendelser har vært med på å bidra til kreftutvikling hos mange av dem. Syns det var grusomt å sende dem til strålebehandling når det de trengte var reparering av følelseslivet sitt. Anonymous poster hash: 399e6...b5a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Fordi mennesker er ulike. Rart med det, du. Anonymous poster hash: 5dc41...6de
Himmel og hav Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 ingen lovnader? dette kommer jo HEEELT ann på hvilken type medisin du snakker om. Men, det meste har forskjellige faktorer som spiller inn.. Er det snakk om hjerte opperasjon,organ donor, ssri medisiner, stråle behandlig ? Assa, det er MANGE forskjellige faktorer som spiller inn. Du skjønner sikkert hva jeg vil frem til, lille flisespikker? Jeg har selv jobbet på Radiumhospitalet og har sett at negative følelser og opprivende livshendelser har vært med på å bidra til kreftutvikling hos mange av dem. Syns det var grusomt å sende dem til strålebehandling når det de trengte var reparering av følelseslivet sitt. Anonymous poster hash: 399e6...b5a Virkelig? Grusomt? Ellers er det vel ikke rart at ulike individer responderer ulikt på samme type behandling. Cluet er vel akkurat det at vi er ULIKE individer. Mitt stoffskifte er ikke som ditt, min vevstype er ikke lik naboens osv. Det er tusenvis av ting å ta av, og jeg synes du hopper langt når du mener at tanker og følelser er den mest logiske konklusjonen. Jeg har dessuten vondt av en del av de forventningene en del kritisk syke, f.eks kreftpasienter, får prakket på seg. Ikke bare har du fått en potensielt livstruende lidelse, snudd livet ditt, framtiden din og drømmene dine på hodet, du skal også være så forbanna positiv og se det livsberikende i den dritten, ellers kan du skylde deg selv om du blir verre. Som min slektning sier: Kreft har ikke gjort meg klok, den har gjort meg sjuk!
Gjest ronja røverdatter Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Det er vel såre enkelt, vi er individer og ingen av oss er helt like, dermed kan vi ikke behandles helt likt heller. Dessuten er medisiner og behandling stort sett testet på "gjennomsnittsmennesker" før den slippes løs på almenheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå