Gå til innhold

hcg stigning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) pga styrtblødning har jeg tatt hcg... den hadde stigi fra 11000 til 30000 på fem dager.. det er vel bra?? Er enten i uke 6 eller 7

Anonymous poster hash: 91d7f...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa ikke legen noe? Den skal doble seg hver 2/3 dag i begynnelsen.. Syns kanskje stigningen er litt lav, men kan godt være den er innenfor det normale.

Nå er jeg ikke noen ekspert da ;)

Ville heller spurt legen, evt heller tatt en ul. Da får du bedre svar. Om du er i uke 6/7 skal man jo klare å se noe nå ;)

Anonymous poster hash: be3c0...d43

Skrevet

Nei gjorde ikke det.. har time til uka. Men leste et sted at det gikk visst noe saktere over 10000... føler meg kjempe gravid da så jeg har trua :-) har ikke hatt så mange symptomer, men den siste uka har jeg blitt både kvalm og fått ømme bryster...

Anonymous poster hash: 91d7f...2de

Skrevet

Stigningen dobler seg i løpet av to dager hos 85% av oss, men hos resten av oss er det visstnok normalt med svakere stigning.

Ellers har jeg fått høre at det er så store feilkilder i hcg-måling at man helst ikke skal bruke målinger til noe annet enn å konstatere graviditet, altså graviditetstest sol slår ut på at det er hcg i urinen og blodet.

Stigning er stigning! Det eneste som vil gi svar på hvordan det står til med den lille, er ultralyd. Hvis du er i uke 7 skal man jo kunne se hjertet banke.

Skrevet

Jeg var 6 uker på ul, så hjerte slå... Kan være du er kortere på vei?

Anonymous poster hash: 33d83...f42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...