Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10137225 Synes denne mammans meninger er helt bak mål. Herregud,barn vokser så fort at de har ikke tid til å slite ut klær, SÅ dårlig er faktisk ikke kvaliteten fra "billigkjedene!. Nei,jeg er ikke misunnelig,synes bare dette er teit,kvalmt og helt utrolig jålete! Anonymous poster hash: 16d7c...262
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Jeg kjøper konsekvent klær til junior på Cubus, Lindex, H&M osv. Tror mange av de barne som vokser opp i dag kommer til å bli regelrett bortskjemte drittunger i tenårene. Selvfølgelig, har du råd og lyst, så har du lov! Men tror det er lurt å tenke litt fremover i tid, hvordan man faktisk former et barn. Jeg kunne fint hatt råd til å kjøpe en jakke til 10.000 til treåringen, men jeg ser virkelig ikke vitsen! Han er kjempefornøyd med klærne sine, og jeg blir ikke en hysterisk mor som ikke takler søl/hull osv.. (Lærer han selvfølgelig at man skal ta vare på tingene sine, og at man ikke skal søle med vilje osv, bare så det er sagt!) Anonymous poster hash: ddf6e...932
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Handler om prioritering. Jeg for min del synes det er helt idiotisk å bruke tusenvis på merkeklær både til store og små. Jeg kan godt kjøpe gode varme sko og legger gjerne litt penger der, men jeg kjøper heller en jakke til 500 kr enn en jakke til 5000kr Handler gode kvalitetsklær på salg til fritid. Hadde aldri brukt 1400kr på en barnelue. Dyreste jeg har kjøpt kostet vel 400kr, dyrt nok syntes jeg. Slett ikke misunnelig, hadde aldri kjøpt slike ting om jeg så var mange millionær. Nå har ikke vi dårlig økonomi, jeg ser flere som jeg vet har dårligere råd bruke mer å klær og dill. Selv prioriterer vi å bruke penger på å betale ned huslån, vi har betaly ned et billån på kort tid, vi bruker også endel på ferie. Pluss at vi sparer litt til barnas etablering så de har litt å rutte med når de skal flytte hjemmefra. Tror barna bil sette mer pris på det enn jakke til 5-10 000 osv Anonymous poster hash: c64df...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå