shewolf Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Neste helg har jeg ordnet meg fri fra jobb (vi har aldri jobbfri og barnefri samtidig). Jeg vil finne på noe koselig for oss, men er det noe som ikke koster så mye og som er koselig?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 I Norge? Hvor bor dere i såfall? Utland? Tallinn! Anonymous poster hash: dc5d8...c63
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Kommer helt an på interessene deres og økonomi. Viktig å legge opp til noe begge liker, er som regel ikke så mange menn som elsker SPA og shopping. Anonymous poster hash: 655e5...5af
Gjest Emea Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Bergen, Stavanger og Trondheim er koselige og rimelige alternativer i Norge. Ellers er jo Stockholm og København gode kortreiste alternativ.
shewolf Skrevet 21. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2013 Vi bor på Jessheim. Kan godt dra til utlandet- men da må det ikke bli lang reise for det er snakk om fredag kl 1530- søndag. Han er nok ikke så innmari glad i shopping nei Skulle liksom til Ullared først, men når han fant ut hva det var ville han ikke alikevel hihi. Vi har grei økonomi, bruker gjerne litt penger- men legger ikke 10 000,- på bare turen en helg. Skal jo kjøpe julegaver og sånt i Desember også
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Da har dere kort tur til Gardermoen! Jeg ville valgt Helsinki, det er en hyggelig by. Men sikkert lurt å sjekke hvor man kan få billige billetter på så kort varsel. Skulle til å foreslå høyfjellshotell, gå på ski sammen, sove lenge, spise godt, men nå er det nok veldig julebordsesong på norske høyfjellshotell og nokså masete. Anonymous poster hash: 655e5...5af
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Da ville jeg tatt turen til København (med fly, dere bor jo nærme så bare møt opp på Gmoen for billige billetter,går fly til København flere ganger daglig), spist god mat i Nyhavn og ruslet hånd-i-hånd på et julepyntet Tivoli. Julegaveshopping på juletorg osv. Anonymous poster hash: dc5d8...c63
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 København eller Stockholm er jo raskt med fly og mange fly hver dag. Eller hva med Bergen? Ellers er jo Røros en fin by som er verdt et besøk. Ullared er vel det minst romantiske jeg kan forestille meg, så skjønner at mannen din ikke vil det ... Anonymous poster hash: 888e2...e94
frk Nilsen Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Amsterdam, Stockholm, København, Praha
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 tallinn, med spa og julegater <3 Anonymous poster hash: cb802...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå