Gå til innhold

Dere som jobber i helsetjenesten, har dere lange negler med neglelakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta en blodprøve i dag, og helsesekretæren hadde lange pene negler med blå neglelakk. Trodde dette var fyfy med tanke på hygiene og smittevern jeg? :)

Anonymous poster hash: 7e5af...141
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det. Det er fort gjort å spre smitte på den måten. Du burde rapportere henne!

Anonymous poster hash: 233ef...c4f
Skrevet

nei.. 

Anonymous poster hash: adfad...b91
Skrevet

Nei. Må ha korte negler.

Anonymous poster hash: 538c3...a8a
Skrevet

Legeassistenten hos min fastelege har fargerike negler. Synes det ser uprofesjonelt ut. Jeg er selv sykepleierstudent og fikk streng beskjed av lærer om å ikke bruke neglelakk, klokke, ringer, osv. Så jeg lar være.

Ser mange med klokker og ringer på sykehuset ellers.

Anonymous poster hash: 4da0c...c49
Skrevet

Hvis man har korte negler med neglelakk, hvordan er det? Skjønner ikke helt sammenhengen mellom neglelakk og smitte/bakterier...

Anonymous poster hash: a01cc...9ca

Skrevet

Hvis man har korte negler med neglelakk, hvordan er det? Skjønner ikke helt sammenhengen mellom neglelakk og smitte/bakterier...

Det blir fort en ripe i lakken og der legger smitten seg.

Anonymous poster hash: b8c43...d46

Skrevet

Til deg over: det blir små, usynlige riper og hakk i neglelakk, hvor bakterier gjemmer seg (så selv blank neglelakk er fyfy). I tillegg er det vanskelig å se om man er ren under neglene.

Skrevet

Nei. Men jeg hadde sikkert ikke hatt lange negler uansett. Det ser rart ut på meg... Neglelakk savner jeg bare pittepittelitt ;)

Skrevet

Ok! Da er en jobb i helsevesenet ikke noe for meg iallfall! Sliter med sykdom som vises på neglene, og det dekker jeg over med neglelakk.

Skrevet

Æsj. Synes lange negler og mye dilldall er nasty uansett yrke. :/ Men spesielt ille i helsevesenet.

Anonymous poster hash: c6e42...3df

Skrevet

Korte negler uten neglelakk!

Anonymous poster hash: e7fd0...cb8
Skrevet

Er helsesekretær, å nei - ingen lange, fargerike negler her nei.

Anonymous poster hash: 596c7...35b
Skrevet

Ja. Men så jobber jeg ikke i somatikken da. Jobbet på legekontor før og hadde alltid blank neglelakk. Ikke fordi jeg ville være fjong, men fordi neglene mine sprekker uten. Dessuten bruker jeg hansker.

Anonymous poster hash: d3b94...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...